glasglasglasglas

glasglasglasglas 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Mijn huis heeft ramen (jaja) en 2 ervan doen niet meer waar ik ze voor nodig heb; transparant zijn. Tussen de 2 lagen glas is condens gekomen - schijnt normaal te zijn voor ramen van 30 jaar en ouder maar de vraag is nu: wat voor glas moet ik daarvoor laten plaatsen?

    Is isolatieglas voldoende? Of moet ik HR+, of HR ++ en wat is in godsnaam het verschil? Smile
  2. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    dank je wel he?
    Volgens mij zit er nu gewoon isolatieglas in, dan denk ik: gewoon ook maar weer doen bij een volgend glas

    ik moet eens ff uitvogelen wat het verschil in prijs is, denk ik..
  3. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    heb ik al uitgezocht, dat vervalt na 10 jaar Smile dit hoort bij oude ramen, ik kan natuurlijk ook wachten tot alles zo verrot is dat t net lijkt of t buiten sneeuwt Smile
  4. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    wat heeft trouwen nou weer met een raam te maken? Ik was t voorlopig niet van plan.

    Ik heb gewoon een offerte laten maken; het grote verschil tussen isolatieglas en HR++ is op een bedrag van 140 euro wel 5 hele euri Smile


    Marc - dat heb ik ook bedacht; misschien moet ik gewoon de ramen, iig die aan de achterkant van het huis, want daar doet dit verschijnsel zich voor, maar allemaal vervangen. Maar t geval wil dat ik momenteel geen opdracht en dus geen inkomen heb.. dus wat is wijsheid...
  5. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    quote:
    Dit schreef Sheeba
    Heb je al gekeken of je subsidie kan krijgen

    >>LINK<<


    he da's interessant, thanks! Smile
Terug naar de lijst