advies bij opstellen CV etc

advies bij opstellen CV etc 

Onderwerp van Annemieke

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    De organisatie waar ik werk wordt per 1 januari overgenomen door een andere. Mijn functie als inkomensbeheerder komt daardoor te vervallen, ik word nu geacht om mijn baan zo snel mogelijk op te heffen. Wat mijn toekomst daarna is, is volstrekt onduidelijk. Ze mogen me niet ontslaan (staat in sociaal plan n.a.v. de fusie) maar in mijn sector (maatschappelijke opvang) gaan in 2014 nog grotere klappen vallen dan nu al het geval is omdat de financiering enorm terug loopt.

    Dus....... 2013 moet het jaar worden dat ik:

    - op zoek ga naar een nieuwe functie binnen of buiten de organisatie
    - de luxe van slechts 24 uur per week werken moet worden opgegeven en moet toch echt voor 30/32 per week een baan vinden.

    Daar moet het een en ander voor gebeuren en ik vind het lastig om de juiste stappen te zetten. Ik ben bezig met het volgen van een cursus budgetcoach, maar er moet meer gebeuren.

    Ik heb eigenlijk nooit echt hoeven solliciteren, mijn huidige baan ben ik zo'n beetje ingerold en daarvoor zat ik 6 jaar thuis en daarvoor in het buitenland. Heb dus nauwelijks of geen solliciteer ervaring en mijn CV lijkt ook nergens naar.


    Mijn vraag: Is er iemand op OA die mij wil helpen om

    a) mij een schop onder mijn kont te geven dat ik uit mijn huidige status quo kom om weer vooruit te denken en plannen te maken
    b) mijn CV te helpen updaten
    c) tips & tricks om via linkedIn en andere meer traditionele vacature sites de juiste dingen in te vullen en op te schrijven.


    Dit alles natuurlijk tegen een betaling/vergoeding etc. In februari ga ik een loopbaanadvies gesprek aanvragen bij personeelszaken van de nieuwe organisatie waar ik deel van word en dan wil ik goed beslagen ten ijs komen.

    Alvast bedankt!
Terug naar de lijst