Wandelroute club

Wandelroute club 

Onderwerp van searching62

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    De wandelroute club is een half open club (vooralsnog) zonder leden, waarin leden oude wandelroutes kunnen terughalen, via een database waarin de oude route's op provincie zijn ingedeeld.

    Op deze manier hebben we straks menig wandeling door het land in kaart gebracht, zodat we een oude wandeling zo weer op kunnen pakken, voor een nieuw wandeluitje.
    Een soort van wandel ide?n database dus.Smile

    Daarnaast zal ik in de attentiedraadjes pogen de nieuwe wandelingen die in het uitjesdraadje worden gezet bij te houden en aan te kondigen. Zodat ze netjes onder elkaar gerangschikt staan.

    Ik wens iedereen alvast veel mooie natuurwandelingen toe en gezellige kennismakingen.

    Tot zover de info........

    Link naar de uitjes en database van de club:

    >>LINK<<


    * Alle oa leden kunnen in deze club lezen, maar niet schrijven.

    1 feb '13 - 23:21:25 / 1 feb '13 - 23:40:10
  2. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Sheeba

    Wat maakt dat jij dit zo graag wil bijhouden en kopieren,
    Smile


    Dat heb ik hierboven uitgelegd Sheeba.

    1. Dat de actuele wandeluitjes overzichtelijk bij elkaar staan.
    2. Dat de wandeluites die geweest zijn overzichtelijk per provincie opgeslagen staan in een database, zodat ze nog eens herhaald kunnen worden (door anderen).
  3. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Charlie

    Smile heey thanks voor deze link!!


    Mooi draadje dit .......
  4. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef joop1

    ik zie het probleem niet
    het is net google Smile
    >>LINK<<
    netjes gerangschikt naar lengte en/of provincie


    Ik ook niet Joop1 ...ik zie alleen maar voordelen ..of mijn standpunt zou neutraal moeten zijn ..als ik er niks mee kon. Maar het kost mij wel tijd ..dus als iedereen tegen is dan ben ik er weer snel klaar mee.Smile
  5. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Sheeba

    Mij ontgaat de behoefte aan zoiets als weer een club
    Smile


    Het is geen club ..maar een overzicht ..bij gebrek aan andere instrumenten op OA, is het ondergebracht ik een club.Smile
  6. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Annyone

    Ben het met je eens...


    Wat is het nadeel?
  7. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Sheeba

    persoonlijk vind ik het niet netjes dat je wandelingen van anderen gaat verzamelen.
    Smile


    Dit is een soort van argument ...ondanks dat de informatie algemeen van aard is ...en waarvan ik zelf het gevoel heb ...dit wil je toch met iedereen delen.

    Graag zou ik reacties ontvangen van organisatoren van uitjes, die er moeite mee hebben dat hun uitjes in een overzicht worden geplaatst op de manier zoals in de club.

    Ik ben nog verbaasder als jullie moet ik eerlijkheidshalve zeggen....maar blijkbaar is het voor sommige onder ons de verkeerde service.
  8. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Sheeba

    Dus het bestaat al in de vorm van google of andere wandelpagina's ,een extra club is niet nodig
    Smile


    Ik zal die wandelpagina even bekijken ..en kijken of de oa wandeluitjes er netjes in staan gerangschikt...Smile
Terug naar de lijst