nieuw bed

nieuw bed 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Toen ik net gescheiden was heb ik "ons" bed en alles wat erbij hoorde verkocht via MP.

    Toen heb ik alvast maar een eenpersoons bed voor jongste dochter gekocht, een bedbank, die ze pas in het volgende huis kan gebruiken. Daar heb ik tot nu toe op geslapen.

    Nu zou ik toch wel heel graag een nieuw tweepersoons bed willen aanschaffen, maar de keuze is zooo enorm.
    Ben vandaag even wezen kijken in een beddenspeciaalzaak en ik vind een boxspring toch ook wel mooi.

    Wat voor nadelen zitten er aan een boxspring tov een gewoon bed. Of wat voor nadelen zitten er aan een gewoon bed tov een boxspring?

    Voor de prijs hoef ik het niet te laten; wil ik goede matrassen zit ik al aan de prijs van een complete boxspring.
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Re: matras
    quote:
    Dit schreef papa-djenna
    regelmatig matras draaien

    boxspring matras is zwaarder met omdraaien en bed verschonen..



    Maar ze verkopen er standaard een top-matras bij.
    Gebruik je dat dan niet?

    Iedereen die heeft gereageerd is zeer positief over een boxspring. Nadelen wil ik ook graag weten.
    Ik vind ze zelf vrij groot (lomp) lijken is dat geen probleem?
    Dat hij van stof is? Vaak stofzuigen, vlekken?

    Ik heb een betaalbare in het zwart gezien. Met zwarte nachtkastjes. Maar is zwart wel praktisch?
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Wat veel reaktie's, wat leuk om te lezen.

    Helaas kan ik niet heel veel geld uitgeven aan een nieuw bed. Ik zou het pas kopen als ons huis was verkocht, maar dat duurt wel een beetje erg lang.....

    Ik kan een mooie boxspring voor ongeveer 1000 euro kopen inclusief topmatras. Daar komen dan nog wel de kosten voor nachtkastjes en moltons enzo bij.
    Dat is dan een zwarte die ik wel heel mooi vind. En bij een beddenspeciaalzaak vandaan.

    Vandaar mijn eerdere vragen over de kleur zwart en of er nadelen aan een "stoffen" bed zitten.
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Julia
    Ik slaap in een "normaal" bed met twee erg goede matrassen, bezuinig als het niet nodig is niet op de matrassen....


    Als je goede matrassen wilt ben je al meer kwijt dan aan een boxspring en moet je nog een ombouw kopen.
    Vandaar mijn interesse in een boxspring.
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef roger35
    Geef het geld uit aan de boxspring en de matras, niet aan een nachtkassje. Ik slaap zelf met mijn ogen dicht, zou mijn een zorg zijn hoe dat ding eruit ziet. Een mooie nachtkass bevordert niet de nachtrust niet



    De nachtkastjes zijn niet eens zo duur en ze stonden er heel mooi bij. Ik heb altijd nachtkastjes gehad, dus wil ze graag weer.
    Later, als ooit het huis is verkocht, zal er ook nog een linnenkast moeten komen. Die ik nu heb is oud en gaat kapot, dus die gaat niet mee. Maar dat komt later als ik weet hoe groot de ruimte is waar die in moet.
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Vanmiddag heb ik een boxspring besteld. Een zwarte....
    Ook nog van een goed merk, dus ik ben qua geld meer kwijt dan ik in eerste instantie wilde, maar hopelijk kan ik er heel lang mee doen.

    Ik ben wel bang dat het straks heel erg wennen is aan zo'n groot ding op mijn slaapkamer. Want ik slaap nu op een wit bed die met de lange kant tegen de muur staat. En straks komt er dus een zwart, hoog bed de slaapkamer weer in..
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Hij is nu 3 weken in bestelling. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat hij komt.
    In ieder geval heb ik al een molton, hoeslakens en nieuwe dekbedovertrekken aangeschaft. De voorpret is ook al leuk!
  8. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Afgelopen dinsdag is de boxspring bezorgd!
    Hij is zo mooiSmile.
    Met 2 pikzwarte nachtkastjes erbij.
    Ik ben helemaal happy!

    O ja, misschien niet onbelangrijk; hij slaapt ook nog eens heerlijk....
Terug naar de lijst