welke koffieapparaat?

welke koffieapparaat? 

Onderwerp van internetty

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Hier een Dolce Gusto, ben er erg tevreden mee!
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef indigo


    Wat erg, zoiets zou ik nou nooit kopen. Gewoon, omdat ik dat jatwerk vind. Ik weet wel dat het patent afgelopen is maar dan nog blijft het schaamteloos.

    Mee eens, maar ik denk dat veel mensen toch daar kopen, puur om het geld Smile
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Lisenna
    De lekkerste koffie volgens mij is filterkoffie heel sterk gezet en dan volle melk in een steelpannetje opkloppen en dat erbij..

    Ik ben beroemd om mijn lekkere koffieSmile

    Ook ik zie een uitje Smile
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    He jammer, die Senseo Sarista leek mij ook wel wat, maar bij nader inzien toch geen optie. Die machine van Julia lijkt me ook een goede aankoop, zeker omdat je zoveel verschillende opties hebt. Voor ieder wat wils.
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Julia
    en dan voor een heel lekker bakkie verse bonen halen in een koffiewinkeltje of on-line.....doe ik heel soms om mezelf te verwennenSmile .

    Smile
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef marion_5
    lIk heb een bloedhekel aan koffie uit een thermoskan, of koffie die lang op een warmhoudplaatje heeft gestaan
    En zetten heb ik s,morgens als ik.moet werken doorgaans geen zin in
    Ik ga denk maar eens sparen voor zo.n Bosch cq siemens.Smile

    Je bent bijna jarig Smile
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef marion_5


    WaahhHh. bijna........duurt nog maanden enne kidd hebben net de gezonde frituur aangeschaft........voor mumsday en verjaardag vast SmileSmileSmile

    Smile

    Dan zoek je uit waar je welke machine gaat kopen en vraag je aan de rest cadeaubonnen van die winkel Smile
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Julia


    Kofie zetten met de hand kost tijd en die heeft niet iedereen in overvloed...ff snel voor je gaat werken een bakkie zetten terwijl je onder de douche staat kan al voor ? 9,17...een Bestron koffiezetapparaat. Koffie uit een warmhoudkan vind ik zo smerig.....brrrr.....

    Ik ook. Ik bezuinig nooit op koffie en op brood. Koffie moet gewoon perfect zijn en daar wil ik best voor betalen en brood lekker vers met een knapperig korstje van de bakker. Ik zal nooit, maar dan ook nooit bezuinigen op die twee dingen Smile
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Julia


    Ik heb hem ook getest, ik vond de koffie met melk allemaal heel vies en werd er echt misselijk van.....mijn dochter had hetzelfde, mijn vriend vond het heerlijk en heeft het apparaat gehouden.....smaken verschillen gelukkigSmile

    Heb nu een dolce gusto, vind het best lekker, maar mis de smaak van echte koffiebonen...
Terug naar de lijst