Heddes Bouw Hoorn WAARSCHUWING

Heddes Bouw Hoorn WAARSCHUWING 

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door wendy72 zelf op 14 juni 2013 om 19:24:45

Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Mocht je ooit via je verzekering bijv opstalverzekering v Ohra te maken krijgen met de firma Heddes Bouw uit Hoorn, wees dan gewaarschuwd. Ik moest de oorzaak van mijn lekkage (oorzaak kitwerk in badkamer) zelf betalen. Logisch natuurlijk. Heddes Bouw, was door schade expert ingeschakeld. Kitwerk naar tevredenheid hersteld. De rekening klopte echter van geen kant. Uiteindelijk, na heel boos worden, rekening aangepast. Krijg de aangepaste rekening thuis, staan er allemaal niet bestaande posten op en is de rekening niet goed opgeteld. Zelf de juiste factuur gemaakt en naar hun opgemaakt, scheelde 70 euro met de eerste factuur. Wees dus gewaarschuwd als je ooit met hun te maken krijgt.
  2. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Het hele zaakje is raar gegaan. De kitter die toevallig in de buurt was rekende 75 euro voorrijkosten, een uur arbeidsloon voor 20 minuten werk. 10 procent algemene arbeidskosten. 21 % btw over het loon gedeelte en ook over het materiaal. De rekening was eerst 141 euro. Na boos worden schikking getroffen tot 37,50 voorrijkosten en half uur arbeidsloon. Ook die rekening klopte niet.. De btw bedragen voor het arbeidsloon en voorrijkosten waren 21 procent over het oude bedrag. Heb Heddes Bouw toen een juiste factuur gemaild en het bedrag verminderd met 15 euro, het geen ik heel redelijk vond voor de tijd en energie die ik in het opmaken van de nieuwe rekening had gemaakt. Ze hebben het ook nog gepikt.
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    @ Maartje. Ik ga het zeker melden bij Tros opgelicht. Dank voor de tip
  4. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Bedrijf is al een keer failliet geweest. Er was eerst geen bereidheid het op te lossen. Als hun eerste factuur echt terecht was geweest waren zij niet bereid deze bijna te halveren. Ik zou van te voren een offerte krijgen. Echter zonder voorafgaande afspraak werd ik uit mijn bed gebeld door de kitter die op de stoep stond. Hij had toch een klus hier in de wijk,nml 1 straat verder op, daar 75 euro voorrijkosten voor rekenen is diefstal en een uur declareren voor 25 min werk is ook niet netjes. Dat de gecorrigeerde rekening ook niet klopte werd ook ontkend. Voor de verzonnen algemene kosten, die niet op de eerste rekening stonden, had men ook geen verklaring. Kortom door terecht de bitch te spelen heb ik mezelf heel veel geld bespaard. Ook laat ik niemand meer aan het werk gaan zonder offerte.

    Ik wilde met dit draadje alleen maar aangeven dat als je ooit met dit bedrijf te maken krijgt dat je beter op je hoede kunt zijn.
  5. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Het is zeker opgelost wil alleen maar anderen erop wijzen hun rekening goed na te kijken als ze ooit met dit bedrijf te maken krijgen.
  6. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Er zijn honderden bouwbedrijven. Weinig zinvol dus om zonder naam te vermelden. Consumentenbond is ook op de hoogte en Ohra gaat ook nader onderzoek instellen naar deze firma!
Terug naar de lijst