verzoek nietig verklaren besluit VvE

verzoek nietig verklaren besluit VvE 

Onderwerp van henriet

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Wat voor besluit? Genomen tijdens de jaarlijkse vergadering? Was je daarbij?
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef henriet
    Ja het gaat om de tuinen, die al 20 jaar gedeeltelijk worden gebruikt en onderhouden door de bewoners van de begane grond. Het was geen agendapunt maar er werd wel een pro forma beslissing genomen.

    En het hele spelletje erom heen was heel vies !!!
    vertel nou eens wat er aan de hand is?

    Wordt er ruimte van je tuin afgeknibbeld? Ik neem gemakshalve aan dat je gekocht hebt?
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb eens geleerd dat 70 of 80% als meerderheid wordt gezien en dan kan een beslissing geldend worden.

    En ik vind het logisch dat je je stem niet later kan herroepen. Dan had je aan de voorkant harder moeten nadenken.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Geld van de VvE is toch voor onderhoud?
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef henriet
    Ja maar de besparing die er in 1990 was afgesproken dat een deel van de tuin door de begane grondbewoners wordt onderhouden en ingericht. Mensen hebben er ook in geinvesteerd.

    Bovendien is er zo iets als gebruiksrecht !!

    Waarin vind je dat je tekort gedaan wordt dan? Wordt jouw tuin kleiner voor je?

    Kadasterfeiten blijven gelijk, volgens mij kan je dat gewoon gebruiken.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef henriet

    Mijn tuin is goed zoals ie is. Ik heb een schutting en een hoge struik langs de stoep, straks is daar een ligusterhaag van 1meter20 hoog ....

    Als het jouw tuin is mogen ze daar niets mee. Ze mogen zich ook niet bemoeien met jouw behang. Lijkt mij.
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef erwin1
    Je hebt de grond meer dan 20 jaar als tuin mogen gebruiken. Dan is er denk ik sprake van bevrijdende erfdienstbaarheid door verjaring.
    nee hoor, ze woont er nog geen twintig jaar begreep ik. Als ik het goed begrijp protesteert Henriet tegen het verwijderen van haar schutting en het plaatsen van een ligusterheg. Als zij de grond gekocht heeft en het kadastraal van haar is denk ik dat ze bezwaar kan aantekenen.

    Volgens mij is het echte probleem nog niet boven water, voor mij dus niet. En dat is best jammer want ik had het straks even kunnen navragen bij onze VvE beheerders.
Terug naar de lijst