Hitte en gasfles

Hitte en gasfles 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Als de glasfles maar niet uren in de volle zon staat is er helemaal niets aan de hand en kan er niets gebeuren. De flessen zijn ervoor gemaakt om grote hitte te weerstaan zonder dat er iets gebeurd.

    Dus niet druk maken. Evt voor je eigen gevoel in de schaduw houden (of leg er een handdoek overheen). Maar de buiten temperatuur kan hij makkelijk hebben.

    Skottel ze!
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef sis
    Grappig, ik Google op hitte en campinggaz en kom weer hier terecht. Ik heb een grote pot, geen probleem natuurlijk. Maar ik heb ook zo 'n wegwerppotje met een kooktoestel eraan vast. Toen ik die gisteren aan het eind van de dag aanstak kwam er vuur rondom de brander en daar schrok ik wel van. Toch de druk die te hoog was opgelopen misschien?


    Was het enkel even na aansteken of bleef het branden naast de brander?
    Als het een al oudere kooktoestel is, zou het eerder kunnen zijn dat de rubbers rond de aansluitingen van het kooktoestel niet goed meer zijn.
    Ik geloof niet dat zo'n wegwerppotje de druk zo hoog kan worden dat er vuur naast de branders ontstaat. Denk dus eerder aan de brander/kooktoestel zelf dan het gaspotje.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Grappig, ik las eerst het startbericht en wilde bijna iets schrijven over gasdruk, gaswet, en zon, en toen zag ik dat ik dat 7 (zeven!) jaar geleden ook al had bedacht.

    Verder goed om te zien dat zeven jaar later er nog steeds dezelfde diehards hier schrijven... Smile Dayenne, Tuwa, Scar, ArnoM,...


    Ik kreeg een melding van een nieuw bericht in dit topic. En dacht??? De laatste tijd zet ik standaard meldingen uit bij dit soort berichten, dus kon hem al niet plaatsen tot ik zag dat het startbericht uit 2013 kwam...
    Veel dezelfde namen, maar ook een aantal die alweer een tijdje weg zijn hier.
Terug naar de lijst