Lekke dakgoot

Lekke dakgoot 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Een van mijn dakgoten heeft een lek. Volgens de loodgieter, die er op afstand even naar keek, is de hele goot gewoon gaar, aangezien die al meer dan 40 jaar oud is.
    Hij stelt voor het zink te bekleden met EPDM, aangezien dat relatief voordelig en duurzaam is.
    Nu krijg ik een offerte en ik schrok best wel van het bedrag, dat gaat namelijk richting de ?700. Tien uur werk...

    Kan zoiets goedkoper, iemand die dat weet?
    Ik heb dit namelijk niet in een laatje liggen...
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    De prijzen komen aardig overeen Carla, want deze prijs is inderdaad inclusief steigerhuur ? ?90 per dag.
    Maar ik lees in jullie informatie links en rechts ook dat je met dat EPDM dus prima zelf aan de slag kan. Loodgieter legde al uit dat dit de nieuwe manier van werken is en dat zo'n laagje over het zink heen gewoon weer 40 jaar mee gaat.
    Zelf aan de slag klinkt heel aantrekkelijk want dan ben ik die ?400 arbeidsloon niet kwijt - het spul kost allemaal niet zoveel.
    Maar ik zie mij nog niet een dakgoot repareren.

    Als een handige Harrie zich geroepen voelt: ?400 heb ik dus niet, maar ik wil er welzeker voor betalen en het is hard nodig anders moet ik binnenkort de houten bak ook gaan vervangen.Smile
Terug naar de lijst