Vacature-TIPS

Vacature-TIPS 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    >>LINK<<

    Voor waarschijnlijk langere tijd, het onder begeleiding en na ruggespraak behandelen van asielaanvragen.

    Bijgevoegd voor locatie Zevenaar via Randstad, maar houd bij interesse in de gaten of ook via ander uitzend- of detacheringsbureau- zoals bv. DPA (Legal) - vacatures volgen, tevens voor de locaties Ter Apel en 's-Hertogenbosch.
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Erg interessante functie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal schrik van het salaris.....

    Is het zeker.
    Kan me de schrik betreffende het salaris dat dit uitzendbureau stelt te bieden voorstellen.
    Komt wel overeen met de BBRA beginschaal voor de functie medewerker behandelen en ontwikkelen (8) maar het zal 'm ook in de hoge overheadkosten zitten. Uitzend/detacheringsbrance verdient er graag aan. Wellicht is het salaris onderhandelbaar, zeker met al de nodige jaren werkervaring.

    Inmiddels heb ik ook 'Zwolle' voorbij zien komen. Iets voor jou om eens over te bellen?
    >>LINK<<
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Bedankt! Ik voldoe niet geheel aan de opleidingseisen, maar heb wel 1,5 als coach maatschappelijke begeleiding (vrijwilliger) bij Vluchtelingenwerk gewerkt en werk verder wel op HBO-niveau. Wellicht dat ik van de week ga bellen. Helaas hebben we op mijn huidige werk nog steeds geen duidelijkheid over een eventueel sociaal pan...Best lastig om dan te solliciteren.

    Balen zeg, die onzekerheid betreffende je huidige baan!
    Je zou in overweging kunnen nemen e.e.a. gewoon te bespreken met de contactpersoon van Randstad. Volgens mij heb je zeker een interessante achtergrond/ervaring, en inderdaad het minimaal vereiste werkniveau.
    Met name voor de hoorwerkzaamheden zijn juristen niet per definitie het meest geschikt.
    Sterkte en succes met alles gewenst!
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    >>LINK<<(Vreemdelingenrecht.com+blog)

    Nogmaals, werk voor naar verwachting langere tijd (juridisch) in o.m. het noorden (Ter Apel, Groningen).
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Singa
    >>LINK<<(Vreemdelingenrecht.com+blog)

    Nogmaals, werk voor naar verwachting langere tijd (juridisch) in o.m. het noorden (Ter Apel, Groningen).

    En mocht ander werk met asielzoekers je interesse hebben, check dan zeker internet voor vacatures bij bijvoorbeeld GC A (medisch) en COA (bijvoorbeeld als woonbegeleider op een AZC). Er is door het hele land extra werk. Bijvoorbeeld: >>LINK<<
  6. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Erna


    Er zijn zo'n 125 fte's nodig naar verwachting. Er wordt ook intern (rijksoverheid) geworven. Deze kandidaten gaan voor. Betreft een tijdelijke functie tot vooralsnog 1-1-2015. Locaties: Ter Apel, Den Bosch, Schiphol en Zevenaar.

    Yep. Maar er zijn naar verwachting ook genoeg externen nodig (en reeds geworven en in opleiding).

    En wat de banen binnen opvang/begeleiding/medisch betreft, er worden nog steeds nieuwe opvanglocaties geopend. Houd de plaatsen die voorheen een penitentiaire inrichting hadden goed in de gaten want die zijn gemakkelijk 'om te klappen'..
  7. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Erna


    Besef dat al deze centra van (zeer) tijdelijke aard zullen zijn. Functies zijn allemaal tijdelijk en geen kans op vaste aanstelling bij DJI wegens boventalligheid van personeel door sluiting inrichtingen.

    t Gaat inderdaad niet om DJI maar IND, COA, GC A.. op uitzend/detacheringsbasis, maar toch..
  8. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    O ja, houd ook voogdij-instelling Nidos in de gaten, zet nu ook geregeld vacatures (jeugdbeschermer e.a.) uit bij uitzend-/detacheringbureaus.
    >>LINK<<
  9. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Erna


    Ook de IND staat aan de vooravond van een grootscheepse reorganisatie en geldt hetzelfde voor als bij DJI. Geen vaste aanstelling mogelijk.
    Wel kun je dan mooi om je heen kijken of er elders binnen de overheid intern functies zijn en zo doorstromen.
    Voorlopig komen er tijdelijke COA's in Den Helder, Achterhoek, Veenhuizen en Breda in voormalige inrichtingen.

    Precies, voorlopig die plaatsen en dat levert behoorlijk wat (tijdelijk) werk op. Achterhoek betreft in dit geval Doetinchem.
    Het kan best een behoorlijke tijd worden en inderdaad mooi voor ervaring of eventuele doorstroming.

    Nidos zit en zocht/zoekt door het hele land.

    Wat de IND betreft klopt het dat nog een grote reorganisatie aanstaande is maar niet zo zeer in de zin van krimp. Die fase van krimp is al grotendeels achter de rug en op het moment is bij Asiel - ook extern - ruimte voor extra handjes die onder begeleiding en na ruggespraak asielaanvragen behandelen. Inderdaad in Ter Apel, Badhoevedorp, 's-Hertogenbosch en Zevenaar.
  10. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Jammer, dat is allemaal (net wat) te ver weg.

    Snap ik. Er lijkt uiteindelijk niet voor te zijn gekozen om (extra) asielwerkzaamheden vanuit de locaties in Zwolle te doen. Ter Apel (en ook Zevenaar?) is inderdaad te ver voor jou.

    (Tijdelijk) werk binnen de COA opvang is er mogelijk ook. Onlangs is Doetinchem erbij gekomen. En zoals ik schreef, lijkt Nidos me de moeite om in de gaten te houden?

    Of blijf je (met hopelijk plezier) op je oude stek? Je kon blijven, toch?
  11. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Lees dit berichtje nu pas Smile

    Ik kan (voorlopig) inderdaad blijven, maar met plezier? Nee, dat helaas niet. Ik heb te weinig werk voor het aantal uren en dat zal volgend jaar echt gevolgen gaan hebben voor mijn functie. Daarbij moeten er 8 van de 10 collega's weg en juist de collega's maken het nog een beetje leuk hier.

    Ik ga dus ook zeker verder kijken, maar ook op het gebied van (om)scholing.

    Ik zie 'm ook :-) Al zo vaak ergens overheen gelezen.. Maar goed plan van je! En (om)scholing is nooit verkeerd. Volhouden en hopelijk heb je (straks) een keer beet.

    Ik zie overigens ook geregeld (betaalde) vacatures van Vluchtelingenwerk Nederland langskomen. Meestal co?rdinerende taken. Misschien iets om in de gaten te houden?
  12. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Educatie minderjarige vreemdelingen, Groningen en Drenthe >>LINK<<(Vreemdelingenrecht.com+blog)
Terug naar de lijst