buitenlandse "stage" voor zoon ( 16)

buitenlandse "stage" voor zoon ( 16) 

Onderwerp van elf

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef elf



    Iemand idee?n? ik ben zelf niet zo handig in zoeken op het net, maar misschien iets als een vrijwilligersplekje op een boerderij/ camping/ vakantiekamp/ iets heel anders?


    Jammer dat niemand reageert. Ik zou het eigenlijk ook geen stageplaats weten. Want het mogen dus geen Nederlanders zijn die in den vreemde verblijven.

    Ik zou denk ik zelf voor UK kiezen, omdat je daar voordelig heen kunt vliegen en dan kan hij de hele dag Engels praten. In een ander land lijkt het mij eigenlijk wel lastig als je niet de taal van het land zelf spreekt.

    Ik zou zelf bellen/mailen met hotels, B&B's, campings e.d.. Misschien moet je er heel veel bellen, maar de aanhouder wint, en er hoeft maar 1 bedrijf ja te zeggen natuurlijk.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef maartje
    Heeft de school geen contacten met scholen in het buitenland en kan hij misschien helpen op zo'n school en verblijven bij een van de leerlingen? Smile
    De school van mijn kinderen heeft contact met een scholen in Polen, UK, Duitsland en Itali? vanwege de jaarlijkse uitwisselingen.


    Elf schrijft in haar bericht dat de school wel projecten heeft maar dat die onbetaalbaar zijn voor haar.
Terug naar de lijst