LinkedIn connecties

LinkedIn connecties 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik ben nog niet zo heel lang actief op LinkedIn, maar inmiddels heb ik al wel wat 'connecties'. Dit zijn veelal collega's, kennissen en werkrelaties.

    Nu kreeg ik vandaag een leuke vacature onder ogen met daarin de naam van de personeelsconsulente van het bedrijf. Is het 'not done' om contact met haar te zoeken via LinkedIn? Bijv. door haar een uitnodiging om haar toe te voegen aan mijn contacten?

    Wat zijn 'de regels' hierin?

    P.S. Buiten LinkedIn ga ik natuurlijk ook 'gewoon' een sollicitatiebrief sturen.
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Dank je! Mijn LinkedIn profiel is helemaal gevuld.

    Het is dus verstandig om bij mijn uitnodiging tot toevoeging ook aan te geven dat ik wel interesse heb in een bepaalde functie? Kan/moet ik daarbij dan aangeven dat ik desbetreffende vacature onder ogen heb gehad?
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Mikky

    Ja hoor, waarom niet.. brutaal zijn; je wil opvallen tussen de 6081 andere geinteresseerden


    Dus ook als er in de vacature staat dat je kunt solliciteren via intranet (interne kandidaten) of een brief naar een bepaald mailadres?
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef monchique
    Wat zoek je eigenlijk Kaatje? En waar wil je werken?


    Dat is heel breed. Ik weet dat ik in ieder geval geen commerci?le functie wil en liever ook niet bij een commercieel bedrijf.

    Een combi van administratieve taken, klantencontact en juridische aspecten vind ik erg interessant. Ik ben geen hulpverlener in de zin van praten, praten en praten. Ik wil met oplossingen kunnen komen of samen werken naar een oplossing (zover die er zijn). Schuldhulpverlening, WMO-consulent, HRM etc. spreken mij in het bijzonder aan.

    Ik heb jarenlang gewerkt als secretaresse/management assistente, maar dat wil ik liever niet meer. Ik wil graag mijn eigen verantwoordelijkheden zonder dat iemand me steeds vertelt wat er moet gebeuren Smile
Terug naar de lijst