Schermresolutie aan passen volgens bericht

Schermresolutie aan passen volgens bericht 

Onderwerp van Edith64

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    Hallo mensen.

    Ik heb een spel op de lap staan die ik niet kan spelen omdat het scherm na een rondje of 4 weer zwart wordt, krijg dan de melding over de resolutie die niet goed is met de daarbij behorende wel kloppende getallen Ga ik het echter aan passen dan staat ie al zo als bevolen wordt.


    Iemand DE tip.......
  2. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64

    Het spel is niet gecrasht voor zo ver ik weet. Het is sinds ik het op de laptop speel. Voorheen ging het op een pc en dan vista nu op w 7....
    Het is wel een oud spel idd......denk een jaar of 10.....
  3. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64

    Oke maar is het dan niet slecht voor de pc en inhoud als het spel er steeds uit knalt?
  4. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64

    Dat voorbeeld wat je plaatst hebben we al geprobeerd ik vogel zelf ook wat uit. Maar toen kreeg ik na het afsluiten de volgende dag andere problemen, heb besloten het spel te laten voor wat het is. En na te denken waar ik hem heb gekocht.Gecrasht of niet? Ik weet niet echt wat er mee bedoelt wordt. Ik speel en na enkele ronde werd het beeld zwart dan kon ik op de snel koppeling klikken en kwam het beeld weer.Het gat om ZUMA de luxe.

    O ja en al die jaren zegt ie dat ie geen up date kan vinden.......
  5. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64

    Het is meer, dit spel is nog lang niet afgelopen en lijkt oneindig en online kom je niet verder dan enkele rondes het is gewoon niet te vergelijken.Ik ga Zylom wel ff contacten wie weet.

    Thanks iig!
Terug naar de lijst