Beginnen met yoga

Beginnen met yoga 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ivm een burn out en dus een enorme wake up call wil ik gaan beginnen met yoga, ik wil leren ontspannen, energie hervinden en vooral elke dag bewust een 'Bloem-moment' cre?eren. Ik zie het niet zitten om dit in een sportschool/yogastudio te doen, omdat teveel mensen om me heen momenteel een ding is waar ik me onprettig en onrustig bij voel.

    Ik vind online een yoga tv iets waarbij ik een abonnement kan afsluiten voor 17,50 per jaar. Dit lijkt me een goede optie, maar ik ben natuurlijk ook benieuwd naar ervaringen van anderen. Is yoga iets waar je zelf thuis mee kunt beginnen? Met welke dingen moet ik rekening houden? Heeft er iemand ervaring met yoga en wat heeft het je gebracht?
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Hoe bizar ook voor iemand die altijd graag onder de mensen kwam, ik moet dit alleen doen. Ik ben te geprikkeld en over belast om me te kunnen ontspannen waar een ander bij is. Daarom vond ik dit een goede optie: >>LINK<<

    Wel fijn om te lezen dat anderen er veel baat bij hebben gehad tijdens een burn out, dat geeft me een beetje moed. Wellicht dat ik in een later stadium een workshop oid ga volgen, maar voor nu lukt dat gewoon niet.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Ik wil echt yoga gaan doen en geen andere dingen. Puur omdat wat ik tot zover gelezen heb over yoga me een klein beetje enthousiast maakt en er ook in de toekomst voor kan zorgen dat ik mijn momenten blijf pakken. Ik kan niet eens normaal boodschappen doen vanwege teveel mensen om me heen, laat staan dat ik trainingen wil gaan volgen.

    Grootste uitdaging nu is vooral om mijn eigen weg te vinden in alle adviezen die ik van iedereen krijg. Ik hoor zoveel verschillende do's en dont's, heel verwarrend en vooral teveel om te handelen.
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Anne1967

    Ik wil wel ns een soort selectie voor je maken Bloem, van die site? Als kiezen nu even lastig is?

    Dat zou ik heel fijn vinden! Dank je wel.
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Net via yoga tv een ontspanningssessie ter voorbereiding op een meditatiesessie gedaan, om rustig te kunnen slapen. Ben er zo vol van dat ik alsnog niet kan slapen Smile

    Vind het erg fijn.
Terug naar de lijst