Hotmail pagina indeling

Hotmail pagina indeling 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Gaat het om het programma "outlook" wat op je pc staat?
    Indien dat zo is, ga naar "view" en klik op "to-do bar" klik daar op "off" en je beeld is weer bijna helemaal heel.

    Helaas heb ik hier alleen de engelse versie beschikbaar, maar denk dat als je het bijna letterlijk vertaald je er wel uit kan komen.

    Succes

    Edit: het topic heet "hotmail pagina indeling" leer lezen (zeg ik tegen mijzelf)Smile
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Titel verwarrend? Smile

    Het is een @live email dus volgens mij staat er niks op mijn pc.

    Ik heb dus geen idee waar ik iets moet zoeken met "view" en "to do bar" Smile



    Ik heb even gekeken op hotmail, maar volgens mij is die rechterbalk niet weg te krijgen. Wordt gevuld met microsoft reclame, dus die zal ervoor zorgen dat die balk niet weg te krijgen is.
    Maar misschien heeft iemand de oplossing.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Ik heb met ctr - letters verkleind en dan krijg ik wel mijn hele mailbericht erop maar dat leest zo rot die kleine lettertjes.



    Heb je je webbrowser wel op volledig scherm staan? Dus rechtsboven tussen het liggend streepje en het rode kruis zie je 2 vierkantjes achter elkaar en niet 1 vierkantje?
    Zo te lezen wordt dus de geschreven tekst niet afgekort naar een volgende regel als deze buiten beeld gaat? Want dat zou wel moeten.

    En staat ook je beeldresolutie goed?
Terug naar de lijst