Vakantie naar Elba

Vakantie naar Elba 

Onderwerp van Harold

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Niet met estivant. Ik ben vorig jaar met OA/cirkel naar Elba geweest. Ontzettend mooi eiland! Wij zijn met het vliegtuig naar Pisa gevlogen en daarvandaan met een huurauto.

    Wat zou je willen weten?
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    helaas kan ik je over de route daar naartoe dus weinig melden, behalve dat de boot Piombino-Portoferraio de beste manier is om over te gaan. Deze vertrekt meerdere keren per dag. Op de heenreis heb ik ook niet gereserveerd voor de boot. Voor de terugweg wel, aangezien de ochtend boten vaak al redelijk vol zitten en je dan meteen door kunt rijden de boot op als je op tijd bent.

    Moby is de meest gebruikte maatschappij. Volgens mij is er nog 1 waarbij je gewoon gebruik maakt van de moby boten, maar dat weet ik niet zeker meer.

    Veel plezier! Elba is een erg mooi eiland (wraksnorkelen aan de westkant, capoliveri is een mooie plaats om te shoppen eten op het plein, portoferraio ook een mooie plaats om te shoppen/terrasjes. Napoleon heeft daar wat geschiedenis (buitenhuis is mooi om te bezichtigen, huis in portoferraio was in renovatie, volgens mij meer jaren planning, kon alleen buitenkant zien). Snorkels zeker meenemen! Marina die Campo is een leuk plaatsje om op het strand te zitten, als je het strand bij de camping gezien hebt enz.
    29 jul '14 - 10:24:29 / 29 jul '14 - 12:05:24
Terug naar de lijst