Een foto in je profiel zetten

Een foto in je profiel zetten 

Onderwerp van Diaantje


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 28 oktober 2014 om 14:14:02

Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Diaantje
    Help!Smile


    Maak daar maar 2x van. Ik heb hetzelfde probleem Smile

    Ooit een afbeelding proberen te plaatsen in een draadje maar kreeg toen die fatal error. Sindsdien blijft de fatal error terugkomen en kan niks meer plaatsen en ook geen profielfoto.
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Klopt Leonard. Ik kan mijn logo en profiel foto ook niet meer veranderen want hij blijft ook daar die fatal error geven.
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Invalid image: /data/www/plaatjes/data/54/54713//felicia a.jpg' in /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php:1085 Stack trace: #0 /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php(516): imageprocessSimpleImage->get_meta_data() #1 /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php(47): imageprocessSimpleImage->load('/data/www/plaat...') #2 /data/www/oa3/init/functions.php(10993): imageprocessSimpleImage->__construct('/data/www/plaat...') #3 /data/www/oa3/upload/index.php(103): get_bestanden() #4 {main} thrown in /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php on line 1085


    Ik weet niet of je hier iets mee kan maar dit is het bericht wat ik krijg.
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Jullie kunnen dus geen foto van FB op je PC opslaan?


    Ik heb geen facebook. Ik probeerde gewoon een plaatje vanuit "mijn afbeeldingen" hier te krijgen en dat gaat dus niet meer.

    De meldingen die we krijgen zijn zo op het oog dezelfde alleen de 2e regel is anders.
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Leonard
    "Hier" als als OA profiel foto? (want dit is een draadje over een foto in je OA profiel zetten)


    Profielfoto, logo en gewoon in draadje afbeeldingen of foto's plaatsen lukt helemaal niet meer. Bij alles wat ik probeer dus ook profielfotode blijft die fatal error verschijnen waardoor profiel en logo ook niet meer lukken omdat die fatal error ervoor zorgt dat er nu NIKS meer geladen kan worden. Smile

    Door die foute upload om wat voor reden dan ook want zo te lezen 2 verschillende fout meldingen van zowel Diaantje als mij loopt nu alles vast lijkt het. Vraag is hoe gaat die fatal error weer weg?
  6. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Krijg je wel foto hier geladen? >>LINK<<


    Nee krijg direct het hele verhaal van die fatal error die ik in dit draadje ook geplaatst heb in beeld.
  7. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Diaantje
    Ook hier meteen wit beeld met dezelfde error


    Balen he want we kunnen nu niks meer plaatsen Smile

    Leonard is dit iets wat we aan Bart zouden moeten doorgeven?

    Ik reageer nu in dit draadje omdat ik tegen hetzelfde aanloop als Diaantje maar ik had voor de zomer al een prive support berichtje aan Bart gestuurd maar die kon hier op dat moment nog niet veel mee. Hij had het toen ook druk.

    Wat te doen?
  8. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef bart


    Dat lijkt ook geen foto te zijn geweest. Ik heb het bestand verwijderd, zodat je opnieuw iets zou moeten kunnen laden...


    Hier werkt het ook weer goed. Thanks Smile
Terug naar de lijst