3GA converter

3GA converter 

Onderwerp van Claudia

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Naar wat voor bestand je het stukje geluid om moet zetten hangt af waar je het vanaf wil spelen. In veel gevallen is MP3 het beste. Voor mp3-spelers, dvd-spelers, pc's, mobieltjes, tablets enz. is mp3 goed.
    Wil je het op een radio af kunnen spelen moet die radio wel mp3 ondersteunen. Anders moet je het omzetten naar .wav . Dat is de extensie voor normale geluidsbestanden waar een normale radio/autoradio ook mee overweg kan.

    Wat betreft het omzetten zou je naar winamp ( winampkunnen kijken. Die kan veel van dit soort bestanden aan. Het programma wat jij hebt gevonden ken ik niet, dus geen oordeel over.

    Succes
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Voor omzetten van bestanden is er maar 1 programma wat je nodig hebt en dat is FormatFactory
    Hier >>LINK<< of hier >>LINK<< kan je het downloaden.

    Let goed op eventuele vooraangevinkte zaken die je niet wilt, als je die niet uit kan vinken moet je even zoeken naar een andere download site.

    Ik heb even gegoogled en FF kan 3ga converteren >>LINK<<

    Ik zou ze omzetten naar mp3 trouwens.

    Groet Leonard



    Leonard: bij softonic (je 1e link) heb ik grote vraagtekens. Van de week ging mijn virusscanner helemaal over de z..k van softonic door alle malware die stiekem toch meegestuurd wordt, ook al vink je alles uit. Heb dat ook in de waarschuwingen en weetjes gezet, maar wilde dat hier nog even aangeven.
Terug naar de lijst