Netflix/ PopcornTime

Netflix/ PopcornTime 

Onderwerp van Bleep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Siep
    Heeft Netflix ook Engelse detectives en natuurprogrammas in haar assortiment?



    Het is even zoeken, maar misschien zit er wat tussen: >>LINK<<
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Ik ben (helaas) niet handig met technische /computerachtige zaken /download etc...
    netflix lukt me Smile,

    Sinds 3 weken netflix, vooral dochters gebruiken het op mobiel, Smile weet nog niet of ik er helemaal blij mee ben dat ze dus zo vaak Smile
    op netflix zitten, maar vrienden hebben het ook allemaal (zeggen m'n dochters).
    Zelf pas 2 keer een film gekeken, is wel leuk.

    Ik vraag me wel af of m'n internet trager wordt als we met z'n 3-en tegelijk op wifi bezig zijn, dat lijkt nl. wel. zo.
    Maar dat is niet je vraag.

    We zijn dus allemaal wel tevreden

    Nu nog in de gratis maand.


    Ja, je internet wordt trager (en wifi) als je met z'n 3-en tegelijk netflix aan het bekijken bent. Neemt namelijk erg veel "bandbreedte" in beslag. En die is maar beperkt, helemaal via wifi.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Goed bericht! Ik ga het een maand uitproberen. Is de installatie ervan een beetje makkelijk? Smile



    zo te zien wel:

    quote:

    Hoe download ik Netflix naar de Nintendo Wii?

    Volg de onderstaande stappen om het Netflix-kanaal te downloaden naar de Nintendo Wii.

    Kies in het Wii-startscherm het Wii-winkelkanaal (Wii Shop Channel).
    Kies onder in het scherm Beginnen (Start) en dan Met winkelen beginnen (Start Shopping) nadat het kanaal is gestart.
    Kies rechtsboven in het scherm Wii-kanalen (Wii Channels).
    Ga naar de Netflix-app en selecteer deze.
    Kies in het scherm Informatie (Details) de optie Download: 0 Wii-punten (Download: 0 Wii Points) of Gratis: 0 Wii-punten (Free: 0 Wii Points).
    Kies in het scherm Downloadlocatie (Download Location) de optie Wii-systeem (Wii System Memory).
    Kies in het scherm Softwarebevestiging (Selection Confirmation) de knop Ok? (OK).
    Kies in het scherm Downloadbevestiging (Download Confirmation) de knop Ja (Yes).
    Nadat je klaar bent, wordt het scherm Het downloaden is geslaagd! (Download Successful)! weergegeven. Kies Ok? (OK).
    Kies linksonder Wii-menu (Wii Menu).
    Bezoek de ondersteuningssite van Nintendo voor hulp als je problemen hebt met een van de bovenstaande stappen.

    Koppel de Nintendo Wii aan je Netflix-account wanneer de download is voltooid.

    Terug naar startpagina


    Bron: >>LINK<<

    Wat betreft beeldkwaliteit: Netflix is in principe HD. Veel televisies tegenwoordig ook. WII niet. Daar zit hem de knelpunt. Maar als je niet per se HD-kwaliteit hoeft te zien, is het volgens mij wel goed te doen, mits je geen 50inch scherm hebt (of groter), zal het wel meevallen.

    Veel plezier! We lezen graag hoe het bevalt.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Mikky

    Oh ja!!! Leuk!!!

    Maar zo oud zijn ze niet, de films.. tis meer het 'men in black' tijdperk enzo..



    Familie knots is toch jaren 80? Die heb ik in mijn jeugd nog gekeken. En dat was volgens mij ruim voor "Men in Black" ed...
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Ik heb netflix al een paar maanden. Alleen mijn zoon kijkt op zijn laptop.
    Ik heb sinds bijna 2 jaar een (vrij dure) Philips smart t.v. en dacht dat ik netflix wel kon gebruiken via die t.v.
    Het lukt me niet.
    Gisteren de zaak gemaild waar ik mijn t.v. heb gekocht.
    Ik kreeg een mailtje terug dat mijn t.v. daar te oud!!!! voor is.

    Antwoord hieronder:
    De 8007 ondersteunt de codec van Netflix niet. Netflix is sinds september 2013 pas op de markt gekomen en werkt met een uniek codec systeem. De huidige televisies ondersteunen dit wel, maar uw TV helaas niet. U kunt Netflix wel via een Blu-ray speler met Smart TV ontvangen deze beginnen [B]vanaf ? 149
    , dan heeft u het beeld groot op de televisie. Voor verdere uitleg en of mogelijkheden mail ons of loop even in de winkel langs dan kunnen wij het toelichten.

    Daarna heb ik een mailtje gestuurd dat ik een home theatre with blue ray HTS 7200 heb. Deze bleek ook niet geschikt.

    Vind het zonde om weer een apparaat te moeten kopen.
    Andere oplossingen die geen geld kosten?? [/B]


    Als je per se op je tv wil kijken? Geen gratis oplossing.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik vind 35 euro voor een chromecast niet duur. Als je pers? op je tv wil kijken zou ik die dus kopen.



    Niet alleen daar voor. Met de chrome cast kun je nog meer. Is zeker een goede optie.
Terug naar de lijst