Tweedehands auto?

Tweedehands auto? 

Onderwerp van Basilicum

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Basilicum
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Basilicum
    Ik dacht ik vraag het hier even :). Ik heb op dit moment geen auto, ik heb mijn auto vorig jaar verkocht met het idee, met het ov/de fiets kom ik ook overal.

    Alleen nu ik een dochter heb, wil ik toch graag weer een auto (tje).

    Ik wil graag goed voorbereid aan de slag gaan met mijn zoektocht, dus wat zijn dan de dingen waar ik op moet letten? En welke vragen moet ik stellen als ik ga kijken naar een auto ga kijken? En waar moet ik bij/in/onder de auto op letten?

    Mijn broer bijvoorbeeld zou wel mee willen om te kijken, maar ik wil het zelf ook graag weten waar ik op moet letten, maar ik weet gewoon te weinig.

    Wie heeft er goede tips? Alvast bedankt!
  2. Basilicum
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Basilicum

    Hier ben ik weer! Ik ben ziek geweest en mijn laptop is 'stuk', ok niet stuk maar ik heb een soort add-on binnengehaald, waardoor het voor geen meter meer werkt. Dus ik forum mobiel nu.. En mijn dochter heeft besloten om 's nachts goed door te slapen, maar overdag lekker wakker te zijn en alleen een haze-slaapje te doen.. ik ben moe 's avonds niet normaal.

    Zo ontzettend bedankt voor de tips! Een vriend van mijn vader had een auto gezien en toen vroeg ik aan hem en de distributieriem? Dat klonk heel wijs :)).

    Ik snap alleen dat van starten in de vierde versnelling niet.. maar misschien moet ik het uitproberen.

    Ik heb nu een Citro?n C3 op het oog uit 2003. Op een of andere manier vind ik het nogal een grote auto. Maar schijnt wel veilig te zijn. Maar hij heeft 80.000 km gereden en die persoon doet hem weg omdat hij een lease-auto krijt (ook een tip ingevuld). Garantie wordt dan moeilijk omdat het een particulier betreft. Brug oprijden ook want het is in brabant.

    Mijn vader moet toevallig zaterdag in de buurt zijn dus gaat even kijken. Ik wil sowieso zelf een proefrit maken met dochter. Straks hobbelt zij alle kanten op, dat is ook niet de bedoeling. En ik was ook van plan om de kinderwagen mee te nemen om te kijken of dat wel past (of is dat heel erg raar?).
  3. Basilicum
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Basilicum

    Ja tijd niet online geweest. Maar de missie is inderdaad geslaagd!

    Ik ben erg blij met mijn auto! Ook fijn voor mijn dochter. En ik kan nu naar ikea! En nu het weer slechter wordt is het zo ontzettend fijn.
Terug naar de lijst