Stijltang voor dochter

Stijltang voor dochter 

Onderwerp van Anthea

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    CHI!

    Wel een stylingproduct gebruiken, anders komt ze weg met een bosje stro.. Ik heb ook behoorlijk krullen, en dus droog haar, maar styl elke dag.. Ik gebruik als product de frizz ease van John Frieda, maar die is rete duur.. Etos heeft ook huismerk producten, maar ook daarvan wordt het droog. Ik gebruik het liefst een product met siliconen erin; die 'omsluiten' het haar als het ware, en voorkomt dat het droog wordt. Ik meen dat Andrelon ook dat soort stylingsproducten heeft.

    Vergeet niet eerst droog te fohnen en dan pas te stylen. Als je nat haar stylt verbrandt het en/ of breekt het.. Oftwel; trek maar een half uurtje extra voor het ochtendritueeltje uit ;-)

    Overigens gebruik ik voor 'krullendagen' de krulcreme van Andrelon. Eindelijk een product wat een beetje helpt.. Eerst wassen en conditioner. Met conditioner onder de douche het haar kammen/ borstelen en uitpoelen. Dus terwijl je doucht. Handdoek op je kop, na even drogen in handdoekdroog haar de krullencreme erin, even met de handen in model 'wapperen' en 'kneden' (vooral niet meer met de handen 'kammen' en niet meer borstelen oid) en dan de rest van de dag vooral zoveel mogelijk afblijven ;-)
Terug naar de lijst