Autoraam in duizend stukjes?

Autoraam in duizend stukjes? 

Onderwerp van ---

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Kan ook zijn dat het mechanisme om het raam omhoog te brengen kapot is/scheef zit en langs het raam schuift.

    Gaat je raam electrisch of met de hand open/dicht?

    Nu te laat voor carglass volgens mij, maar je zou het kunnen proberen. In ieder geval via het noodnummer van je verzekering, aangezien je auto moeilijk de hele nacht met een open raam kan staan.

    En met het slagboommechanisme denk ik dat je de slagboom van je werk bedoeld? Hoe zou die er iets mee te maken kunnen hebben? Enkel dat je misschien je raam steeds net niet helemaal naar beneden draait en je arm hierop steunt. Daar is het mechanisme niet helemaal op berekend en kan dat op een gegeven moment kapot gaan.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef indigo
    Ja ja, uiteraard afgeplakt.

    Ik ben hier niet tegen verzekerd. Carglass kan het komen repareren vanavond, maar misschien is het echt alleen het mechanisme. Dus beter morgen via de garage.



    Hoe was je raam er aan toe? Duizenden stukjes of niet?
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef indigo
    Nee, tot mijn verbazing. Staat nu bij de garage, raam omhooggehesen en wachten op mechanisme.

    En wat ik niet wist: het is verboden met een open raam te rijden. Als het niet meer dicht kan.



    In ieder geval zit je deur niet vol met glasscherven. In mijn vorige auto is een keer een ruitje ingetikt, was net nieuw. Dit jaar na 5jaar weer ingeleverd en kwam bij het uitruimen nog steeds scherven tegen.

    Wist niet dat je niet mocht rijden met een raam die los zit. Zeiden ze ook waarom niet? Want als het om gehobbel gaat: dat lijkt mij als auto gesleept wordt hetzelfde probleem (of op een oplegger gezet wordt). Maar misschien zetten ze dan eerst het raam vast.

    Maar je bent als het goed is straks dus weer helemaal mobiel met een raam zodat je haar niet in de war gaat als je op de A1 rijdt ;-)
Terug naar de lijst