Wasmiddel voor de zwarte was

Wasmiddel voor de zwarte was 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn ervaring met wasmiddel zwarte was is dat uiteindelijk mijn machine door dit wasmiddel enorm gaat stinken. Ik gebruik t dus niet meer.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zwart wasmiddel is er niet in poeder vorm. Mocht ik ongelijk hebben dan graag een link, want moet erkennen dat mijn zwarte kleding wel mooier bleef met zwart wasmiddel.

    Dit zou wel in poeder-vorm zijn: >>LINK<<
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef marion_5


    welke remedies?
    Hier stinkt t soms ook, maar t gekke is wel alleen de zwarte was,
    nooit de witte de licht gekleurde etc etc.

    soms moet de zwarte was gewoon weer de was in......ieks

    dus als men oplossingen weet...........graagSmile

    Hier is dat dus net zo en ligt echt aan het vloeibare wasmiddel van de zwarte was. Dus ik gebruik dat niet meer.

    Remedie om stinkende machine te voorkomen is verder: eens per maand (als je weinig wast) de machine een kookwas (90?) laten draaien, geen vloeibaar wasmiddel gebruiken en azijn als wasverzachter. Stinkt je machine al (ook bij andere wassen) zet m dan aan met een blokje vaatwasmiddel (even verkruimelen in wasmiddel bakje).
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb vandaag HG voor de zwarte was gekocht.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Een kookwas met waspoeder op 90? volstaat ook en is daarmee dan ook weer nuttig. Je huishouddoekjes bijv.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Als je het even hebt gebruikt, wil je dan zeggen hoe het bevalt?

    En ik heb juist gehoord dat je een lege machine op 90 graden moet laten draaien. (Als je ziet wat een schuim er dan ontstaat!)

    Heel eigenlijk was mijn beginvraag of zwartwasmiddel beter is voor je zwarte was, oftewel blijft het dan langer zwart?

    Ja ik laat weten hoe het bevalt.

    Los van het effect van zwartwasmiddel op mn machine(geur) vind ik dat het wel mooier blijft.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb vandaag de HG zwarter dan zwart gebruikt. Zo op het eerste gezicht lijkt het idd veel mooier eruit te zien. Morgen nog eens beter bekijken.
Terug naar de lijst