speakers bij tv

speakers bij tv 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ik lees ook nog even me Marjan, ik heb nog steeds een dikkertje als tv, maar hoop met de teruggaaf vd Nuon eindelijke een platte tv aan te kunnen schaffen, en dat lijkt dit me ook wel iets.

    Ik vroeg me alleen af , hoe en waar plaats je zo n ding, als de tv staat, zet het voor de tv of, ?
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef mafodes


    Carlita. Bij dit type soundbars zit vaak een beugel om hem aan de muur te bevestigen. Mooiste (in geluidstechnisch opzicht) is erboven.



    oje da s jammer,,,

    Ik heb het idee om een soort van schouw te maken, zodat de tv, daar in past,
    Als je niet kijkt, plaat ervoor met een prachtig open haard vuurtje ofzo..zodat het niet zo n kolossaal geval is wat de kamer ontsiert.. ( heb ik ooit bij en klusprogramma gezien vond ik zo leuk)
    Dus waar laat je zo n soundbar dan weer ?
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Ik heb geen stereo set, tv is ook uit stenen tijdperk.
    Waarom een soundbar ?,
    Als ik voldoende geld heb wordt het misschein een smart tv (willen dochters graag), er zullen dan ook veel muziek filmpjes (denk ik)
    op worden '?fgespeeld''.
    Het is het wel prettig als er dan ook een goed geluid in zit.
    Eind nov. weet ik wat ik terug krijg en dan ga ik me daarin eerst verdiepen/
    Als het geluid goed is ben ik klaar, en anders zijn eenvoudige boxen ook een idee, zoiets heb ik bij de pc ook.
Terug naar de lijst