search suite verwijderen

search suite verwijderen 

Onderwerp van Marlies

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. McAfee geeft aan dat 'search suite'' verwijderd moet worden. Als ik op 'verwijderen' klik, dan lukt dat niet.
    U staat op het punt programma's te verwijderen die mogelijk zijn geinstalleerd als bundel of pakket. Lees de licentieovereenkomst van het programma voordat u het verwijdert.

    Klik op OK als u deze programma's automatisch wilt laten verwijderen door McAfee. Of klik op Annuleren en verwijder ze zelf

    Op OK drukken werkt blijkbaar niet.

    Via het configuratiescherm zie ik het hele searchsuite niet.

    Hoe toch te verwijderen?

  2. Dat had ik ook gevonden, maar ook dat het virus blijft als McAfee verwijderd is(stond inderdaad al op de laptop)

  3. Ik geloof dat het verwijderd is, met avg. Heb iig geen melding meer gezien.

  4. quote:
    Dit schreef Inkognito
    Bij dit soort virussen. Maak een apart account aan, start opnieuw op en log in met dat account. Hierna een virusscanner eroverheen. Rename het oude profiel (c:usersaccountnaam)van je andere account. log uit en log in met je oude account. Kopieer je belangrijkste data terug vanuit het hernoemde profiel naar je nieuwe profiel.

    klaar :)

    Nah, heeft ook niet geholpen.

    Search suite is weer vrolijk terug. Nu McAfee maar verwijderen.

  5. quote:
    Dit schreef ArnoM

    rutger Aug 15, 2014

    dit moet je doen:
    Open your Internet Explorer shortcut, in taskbar, on desktop. Wherever you have a shortcut edit it.
    Right click on Internet Explorer shortcut
    Select Properties
    Goto Tab Shortcut
    Remove iStartSurf.com behind executable ?iexplore.exe? in Target (remove text in blue)
    rutger Aug 15, 2014

    check fix your browser... het zit hem in de snelkoppeling van IE. dus properties en dan 2e tabblad, dan het laatste stukje verwijderen.


    Dank. Alleen iStartSurf.com staat niet achter executable "iexplore.exe"Smile
    Het probleem zit dus ergens anders.

  6. quote:
    Dit schreef ArnoM



    Ik heb even alles hier bekeken en ik heb het idee dat jij een ander probleem hebt dan Able. Jij hebt last van de search suite, terwijl able last had van iStartSurf.
    Search suite, als ik daarop google is malware die of in toolbar vorm in je browser zit, of ervoor zorgt dat je pop-ups krijgt.

    Via Hijackthis (bekende site om hardnekkige pc problemen op te laten lossen) heb ik dit gevonden: >>LINK<<
    In een reaktie van PeterJ van 21maart dit jaar geeft hij een link naar ADWCleaner. Ook daar heb ik even naar gegoold en zie meerdere bekende fora met het bericht dat dit een goed programma is om malware te verwijderen.
    Hier een link naar meer info en download: >>LINK<<

    Hoop dat dit wel werkt.

    groet

    De link van Hijackthis had ik al gezien, maar ben afgehaakt bij het zien van al die codes.
    Nu draait ADWcleaner Smile

  7. quote:
    Dit schreef ArnoM
    en?

    Niks meer gezien Smile
    24 okt '14 - 10:00:45 / 24 okt '14 - 10:17:03
Terug naar de lijst