Privacy berichten

Privacy berichten 

Onderwerp van Joseetje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Joseetje zelf op 26 oktober 2014 om 19:38:36

Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Was in de oude versie ook al zo. En inderdaad met het overzetten naar de nieuwe versie zijn daar wat problemen mee geweest wat Bart weer herstelt heeft. Dus echt geen nieuwe aanpassing. Prive berichten bleven en blijven prive.

    Ik denk dat leden toch ook een eigen verantwoordelijkheid hebben om je goed in de regels en gebruik van een forum horen in te lezen.

    En niet te snel in de aanval te gaan Smile
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Anna333
    Lid vanaf juli, en toen was deze nieuwe aanpassing in volle gang.
    Kreeg het bericht van de webmaster 'we zijn hier mee bezig, hopelijk is dit binnenkort geregeld'

    Bedankt Joseetje, weten de nieuwkomers wat meer over hoe het hier werkt!


    Eerst even navragen hoe het zit voordat je conclusies trekt Smile Jij viel hier net binnen op OA toen nog niet alles op de juiste manier overgezet was.
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Anna333
    Klopt Caty.... Wist ik veel Smile


    Gewoon vragen dan word het vanzelf duidelijk Smile

    Ik heb ook nog nooit zoveel Support berichtjes aan Bart van bestaande leden gezien toen hier dus het was ook voor oude leden best wel even wennen die nieuwe versie Smile

    Maar aan de privacy regels is verder niks verandert.
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Joseetje
    Ik heb destijds de boel gevolgd en wilde dat blijven volgen, maar nu blijkt haar draadje niet meer te bestaan? Wat heeft Anna333 gedaan om zo weggeveegd te worden? En wat is er gebeurd met diegenen die geen fatsoen hadden in die 'discussie'? Ik begrijp het niet en kan niet tegen onrechtvaardigheid.





    Ik denk dat het goed is geweest dat er reacties en draadjes verwijdert zijn. En dat heeft niets te maken met weggeveegd worden van Anna333. Ik denk dat het Anne ook in bescherming heeft genomen op deze manier.

    Ook ik heb de draadjes gevolgd en merkte dat Anna niet alleen strijdvaardig was in haar petitie ( want daar begon het mee) maar ook strijdvaardig naar de mensen hier die haar wilde aanvullen of verbeteren in de info die zij hier gaf.

    Ik merkte dat zij niet MET maar TEGEN de mensen hier sprak en dat gaat een keer fout. Er is nooit in die draadjes echt sprake geweest van een discussie tussen mensen. Anne wilde dat ook niet.

    Ook toen ik aangaf dat ik het jammer vond dat haar info niet volledig was beschuldigde zij mij dat ik haar petitie saboteerde en dat ik in een luxe positie zou zitten. Niet dus. ik heb altijd geduldig gereageerd naar haar zoals ook anderen wel deden in het begin maar dat kwam helaas niet over bij Anne.

    Er is altijd sprake van actie/ reactie en dat is naderhand in meerdere draadjes fout gelopen, niet alleen door Anne maar ook door anderen.

    Ik ben echt van mening dat Anne het toch echt ook wel zelf over haar heeft afgeroepen door op deze manier hier op OA binnen te komen. En ik heb niks tegen Anne. Uit haar reacties bleek ook wel dat zij in en moeilijke situatie is gekomen.

    Ik zou zeggen streep eronder en in december word vanzelf duidelijk wat de veranderingen vanuit Den Haag voor een ieder gaat betekenen. Smile
Terug naar de lijst