Sinds gisteren een nieuwe laptop die draait onder Windows 8.1 (wel even wennen zeg!). Heb Office 365 gekocht omdat ik Outlook nodig heb voor de mail vanaf mijn website. Heb de POP3 ingesteld. Ik kan nu wel verzenden vanuit mijn e-mailadres, maar Outlook haalt geen mail binnen in het Postvak IN. Op mijn oude laptop komt de mail wel binnen. De testmails gaan goed, alleen zie ik ze dus niet.
Wat zie ik over het hoofd? Welke instelling moet ik veranderen?
Sunrise heeft juist het omgekeerde.
Als je geen mail kunt versturen is het vaak een kwestie van de smtp server van je internetprovider gebruiken.
Ik kan ook geen mails verzenden vanuit mijn eigen domein, wat ik ook doe.
Krijg je een foutmelding Sunrise?
Of komen ze gewoon niet binnen?
Nee geen foutmelding. Outlook haalt ze gewoon niet binnen.
Heb de SMTP-server van de internetprovider ingesteld.
Ik krijg toch wel een foutmelding: Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de app uit de catalogus. Probeer het opnieuw.
Weet alleen niet welke app er bedoeld wordt.
Ook AVG geeft een melding de mail niet te kunnen scannen. Probeer ook hier andere wijzigingen in aan te brengen, maar heeft tot nu toe nog geen effect.
quote:Dit schreef Boep
Je moet op Windows 8.1 geen POP3 instellen maar Imap.
Ik weet niet welke provider je hebt maar via Ziggo wordt het goed uitgelegd.
Oke, ga ik meteen even proberen. Ik heb geen internet via Ziggo, maar ik kijk of het werkt.
Nee,de mails die in mijn oude laptop nog wel in Outlook staan, staan niet meer op de server. Vandaar dat ik ze ook niet zie. Ik krijg ondertussen wel de testmails binnen.
Oke,dit probleem lijkt opgelost te zijn. Ben nu wel weer een ander probleem tegen gekomen. Ik heb onder mijn Hotmailaccount nog een alias hangen voor alle mail die niet belangrijk is,maar ik wel af en toe wil lezen. Dit account is niet een afzonderlijk account. Daar kan ik alleen in komen als ik in mijn hoofdaccount van hotmail ben ingelogd. Deze alias hangt gewoon onder mijn Postvak IN, maar mail die ik daar naartoe stuur komt niet aan.