roze laptop

roze laptop 

Onderwerp van Pluk

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door een beheerder op 3 januari 2015 om 16:50:20

Terug naar de lijst
  1. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk
    Eerder vroeg ik om tips voor een laptop waar Sims op gespeeld kan worden.
    Maar ik vind het toch te duur.
    Een andere wens van dochter is dat de laptop roze is Smile
    Ze moet er powerpoints op kunnen maken, internetten, eenvoudiger spelletjes en film kijken.

    Ik heb er ??n gevonden die op vergelijk.nl niet zo slecht lijkt te zijn: Aspire V3-112P-C32K N2840 BE - Azerty-laptop

    http://www.wehkamp.nl/elektronica/laptops/laptops/acer-aspire-v3-112p-c5jh-laptop-11-6-inch/C26_6F4_6F4_444404/?cmid=WEHWEN&MaatCode=0000

    Is dat wat?
    Processor Intel Celeron N2840, zegt me helemaal niets. Is dat vergelijkbaar met Intel Core i3 of i5?
  2. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Salome
    Los van alle andere specs: je wilt toch geen Azerty?


    Geen idee, niet goed?
  3. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef mafodes
    Je hebt van die mooie laptop stickers. Covers... Is wellicht een betere optie. Dan koop je een fatsoenlijke laptop aan de prijs die jij wil met de specs die jij wil. Coversticker van k3, Nijntje, jip en janneke, Justin Bieber of whatever erop en klaar....


    Oh goed idee, TXS!
  4. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Pascal


    Nee Pluk... QWERTY is in Nederland standaard... ben op mijn werk, zal vanavond ff voor je kijken... ennuh The Simms draait op iedere nieuwe laptop hoor... heeft niet veel nodig....


    k ben ook nog wel erg wisselvallig.
    Wil nu toch w?l weer dat kind er SIMS op kan doen, want dan kan ik hier de desktop weg doen.
    Misschien toch de http://www.laptopshop.nl/product/474521/category-45702/hp-pavilion-15-p035nd.html zoals Dayenne eerder adviseerde.
    Dan moet ik er nog een office pakket bij kopen denk ik.
  5. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    pfff die links van mij werken ook al niet.
    Ik ga maar even mijn huis poetsen, ik word er gek van.
  6. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Office pakket zou ik niet doen. Libre Office volstaat prima. Is gratis: >>LINK<<

    Hier een werkende link: >>LINK<<


    Heel veel dank Dayenne! Scheelt me weer het aanschaffen van het pakket! Smile
  7. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef melijn
    Koop een laptop en een roze spuitbus. Probleem opgelost.


    Ik ben al weer van het roze idee afgestapt, ik koop wel een leuke sticker bij Action. Smile
  8. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dit is onderling uitwisselbaar, mits je opslaat in de betreffende office extensie (.docx, .xls enz.). Standaard te kiezen bij opslaan als. De LibreOffice eigen extensie is .odt en niet te lezen in Office, daarom hebben ze de office extensies ingebouwd. Mijn dochter werkt samen met andere leerlingen vaak aan 1 project (powerpoint, Word) en dan gaat het van Libre Office naar MS Office en vv. Probleemloos.


    Goed om te weten! Smile
    Nog ??n week dan is kind jarig.
    Ik zeg maar niet wat ik nu denk aan te schaffen, want ik kan zo maar weer van gedachten veranderen.
    Nou vooruit, ik denk nu toch weer aan de HP Pavilion 15-p035nd.
    Veel geld maar het prijsverschil in verhouding met het prestatieverschil lijkt me dan toch niet zo groot.
    Morgen eerst maar es een winterjas voor haar kopen en een galapak voor zoon.
    Nog een paar dagen om te beslissen...Smile
  9. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    Dayenne, Scar of andere slimme PC mensen: welke virusscanner en firewall zouden jullie er op zetten?
    Ik zie wel het tips en adviezen draadje maar misschien is de ??n beter of makkelijker als de ander?
  10. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Firewall zit bij W8.1 volgens mij ingebakken. Verder draaien hier alle pc's op Avast >>LINK<< . De gratis versie.

    Zet er ook Ccleaner >>LINK<< en Malwarebytes >>LINK<< op en draai dat regelmatig.

    Had je de downloadlink voor LibreOffice al: >>LINK<< Donatie kun je negeren.


    Jeetje Dayenne, als je dichtbij zou wonen dan kwam ik je even knuffelen!
    Ik ben je erg dankbaar!
    SmileSmileSmile
  11. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    Sims draait inmiddels probleemloos op de HP Pavillion.

    Iedereen hartelijke dank voor de tips. Smile
Terug naar de lijst