Nieuwe printer, goedkoop in aanschaf ?n verbruik!

Nieuwe printer, goedkoop in aanschaf ?n verbruik! 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb de Brother dcp-195c. Ik betaal 7,95 voor 4 kleuren en 1 extra zwarte. Erg zuinig in gebruik.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef joop1
    hier staat een Canon printer
    prima printer
    ik print weinig
    en toch raken alle kleuren leeg
    van de week er weer nieuwe ingestopt
    ik ga nu eens bijhouden hoe lang ze het volhouden
    en hoeveel ik in kleuren en zwart print
    het spul verdampt gewoon Smile

    Hier heb ik dus geen last van. Mijn Epson had daar ook een handje van.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef foetske
    Ik vind dit wel een leerzaam draadje. Ik heb een HP printer, met het idee dat ik na 6 prints alle vier de cartridges moet vervangen. HP, is die zuinig of niet? Betreft HP photosmart B010.

    Je geeft het antwoord zelf al. Als je het idee hebt na 6 printjes al te moeten vervangen, is ie verre van zuinig.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Judith


    Heeft iemand deze printer al? Hoe bevalt-ie? En wat kost de inkt?

    Ik heb zelf een brother en ben daar erg tevreden over. Hier kost de inkt bijna niks: >>LINK<<
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn dcp heeft geen chip. Toen ik zag dat die van jou wel een chip heeft, had ik wel zoiets van: nah... niet omdat het je printer kan stuk maken (geen idee of dat kan), maar meer dat met chip nogal storing gevoelig is. Chips die het niet doen enzo.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    In mijn Brother zitten ze al meerdere jaren en niks mis mee.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Ok...dank je wel...
    maar Guido schrijft 'printers aangeschaft na augustus 2014'...vandaar mijn vraag...en voordat ik straks vastzit aan die dure inkt...

    Ff bellen met de inkt leverancier hoe het zit. Die willen je echt niet iets verkopen wat niet werkt.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carlita
    Ik heb m aangeschaf de brother dcp...etc. met huismerk printcartridge, niet de allergoedkoopste, maar dan heb ik alvast een voorraadje...
    de rest zie ik wel... voor de volgende voorraad inkt ga ik naar het goedkope linkje dat hier is genoemd.

    prijs printer E 94,15... morgen kan ie er zijn.
    zondag heb ik hier een computermannetje, dan kan ie 'm gelijk printklaar maken...

    Ik lees op de site van 123inkt dit:
    Let op: deze printer werkt op dit moment alleen met de originele Brother cartridges. Door een update van Brother is het gebruik van huismerk cartridges in de allernieuwste modellen tijdelijk geblokkeerd. Binnenkort verwachten wij een nieuwe versie die wel geschikt is.


    Betreft de Brother DCP-J552DW. Iets van gemerkt? Hier is een printer check: >>LINK<<
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Iemand die hier iets van weet? Mijn dcp is nu bijna niet meer te benaderen, dus ik ben aan het kijken naar een nwe.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ws wordt het een Canon Pixma mg5650. Inkt is acceptabel 14.95 voor 4 kleuren + foto zwart.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik wilde een Brother, maar zag overal over de cartridges en chip gedoe met compatibel, dus van de Brother afgezien. Nu staat de Canon Pixma MG5650 op mijn bureau. 59 euro bij BobShop en krijg ook nog es 10 euro terug. Compatibel cartridges kosten 15 euro voor een complete set. Installeren ging prima. Via Wifi, maar kan ook bedraad.

    >>LINK<<

  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
Terug naar de lijst