Verbruiksmanager Essent

Verbruiksmanager Essent 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    Ik moest vorig jaar wel bij betalen, maar ik lette ook niet zo goed op met mijn pubers;Lampen aan ,computers aan, verwarming aan..
    Dit jaar ben ik tot nu toe verstandiger geweest. Ik ben benieuwd of het resultaat al zichtbaar is, want wintermaanden moeten nog komen. .ik ga morgen toch wel even kijken op de site van Essent.
  2. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Volgens mij tellen ze over een jaar. Stel dat je over een heel jaar 1700 euro zou moeten betalen. Je voorschot is 150 euro per maand. T/m november heb je dan 1650 euro betaald. Het voorschot voor december kan dan dus omlaag naar 50 euro.


    Ja, ik denk ook dat het per jaar gaat, tenzij je na 2 maanden weer een check doet.
    Ik had een maandtarief van maar 70 euro en moest toen in mei 700 euro bij betalen, omdat ik meer verbruikt had en mijn maandtarief te laag had staan. Ik zie dat ze nu verwachten dat ik de wintermaanden weer net zo veel ga verbruiken als vorig jaar en heb mijn maandlasten nu bij de verbruiksmanager omhoog gedaan voor de zekerheid. Als je na 2 maanden opnieuw inlogt en je cijfers doorgeeft wordt er die keer wel opnieuw geeikt .
    Ik ben serieus benieuwd over twee maanden, dan pas weet ik of ik echt minder verbruik.Smile

    Kleine toevoeging voor als je weten wil hoe veel er gemiddeld besteed wordt:

    >>LINK<<
    10 dec '14 - 19:13:06 / 10 dec '14 - 19:40:04
Terug naar de lijst