Berichtjes zoeken van Kobus

Berichtjes zoeken van Kobus 

Onderwerp van Boukje

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    >>LINK<< en hier vul je dan bezoekersnaam en steekwoord in....
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Solar

    Ik ben vrouw, maar heb er toch ook echt wel moeite mee hoor Smile

    En ik ook.... snap dr ook niks van.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Boukje
    Ja, bij mij ziet het er inderdaad anders uit.
    Ik heb twee loepjes bovenaan staan, die verschillende zoekfuncties vertegenwoordigen, heb ik gemerkt.

    >>LINK<<

    Je bedoelt dat er in dat witte balkje nog een loepje staat. Als je daar een zoekterm invult en dan enter doet, zoekt de zoekmachine sekt naar dat woord. Als je op het loepje ernaast klikt, krijg je zoek opties, net zoals de 'zoeken' button in de blauwe balk.

    Maar goed, als je dus op het loepje naast de witte balk klikt, of de 'zoeken' button in de blauwe balk, kun je zoeken op bezoekersnaam.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Boukje
    H?, zonet had je nog geschreven dat dat ene loepje "loos" is! Smile

    Stond er ook. Het loepje IN de witte balk, kun je niet op klikken, maar wat je invult IN de witte balk en daarna op enter drukt gaat ie zoeken. Heb dat in de aangepaste posting ook zo beschreven. Het loepje NAAST de zoekbalk zou ik weghalen. De 'zoeken' button in de blauwe balk volstaat volgens mij.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Boukje

    Maar daar kun je niet op bezoekersnaam zoeken.

    Maar daarmee is het probleem nog niet opgelost. Als je het rechter loepje weghaalt, dan is helemaal niet meer duidelijk dat het linker loepje (buiten het witte kadertje) een andere zoekfunctie vertegenwoordigt dan het witte kadertje zelf.

    Ik zal het nog een keer proberen, nu met afbeeldingen.
    Plaatje:
    Bij nr 1 kun je zoeken op bezoekersnaam, waarbij je krijgt te zien wat Scar als plaatje had gepost.
    Bij nr 2 zoek je op de tekst die je daar invult. Om bij Kobus te blijven: je krijgt alle berichten waarin de naam Kobus voorkomt. Dit zijn dus niet perse de berichten van Kobus.

    Vul je in de witte balk dus Kobus in en druk je dan op enter, dan krijg je genoemd resultaat. Klik je op het witte loepje buiten het zoek kader, dan kom je op dezelfde pagina uit als bij nr 1 (die Scar dus al plaatste). Wat je invult in het zoekkader verdwijnt zodra je op het witte loepje klikt en niet op enter.
    Plaatje
Terug naar de lijst