Afmetingen toilettegels

Afmetingen toilettegels 

Onderwerp van wendy72

Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik wil mijn toilet laten opknappen. Vanmiddag tegels gezien van 60 bij 30 cm voor de muren. De afmetingen van de muur is 112 cm breed en 244 hoog en de achterwand 90 cm breed en 244 hoog. Heet iemand ervaring met deze grootte tegels en deze afmetingen. Ze konden bij de tegelboer (sanidirect) geen 3d tekening maken. Wie heeft advies?
  2. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Ja het zijn wandtegels. Ik twijfel nog want de showroom wc had natuurlijk de perfecte maten voor die tegels. Zelf denk ik dat het mn bij de achterwand niet mooi uitkomt. De verkoper was niet blij dat ik zonder geplaatste order het pand weer verliet.
  3. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    De verkoper was ook heel gebrand op denk ik zijn provisie. Was geen kip in de winkel. Als ze een 3d tekening hadden kunnen laten zien hoe het uitkwam met de tegels dan had ik een goed beeld gehad. Gister bij vriendin met zelfde huis geweest. Zij heeft 50 bij 25 wandtegels en dat ziet er netjes uit. Komt beter uit met de muur van 112 cm dan de grootste tegels.
  4. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Gisteren bij andere zaak geweest, daar werd een mooi 3d tekening gemaakt van mijn toekomstige toilet. Heb nu gezien dat de grote tegel 30 x 60 cm wel degelijk mooi en een rustig staan op mijn muur. Ben daar ietsje duurder uit maar ook geen bezorgkosten en levering tot de deur. De spullen worden netjes geleverd tm in de gang naast het toilet.
Terug naar de lijst