Kapper verknalt trui maar betaald de schade niet

Kapper verknalt trui maar betaald de schade niet 

Onderwerp van Madam_Mikmak

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Madam_Mikmak zelf op 24 december 2014 om 17:27:01

Terug naar de lijst
  1. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Ik zou om te beginnen even toch persoonlijk naar die kapper toe gaan ipv te appen of te sms'en, neem een vriendin mee
  2. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Dat zou ik ook het liefste doen maar hij heeft mij dus de toegang tot de zaak ontzegt. Ik heb dus geen idee wat er gebeurt als ik ineens naar binnen stap.



    Ik had m'n bericht iets aangepast inmiddels. Ik zou het toch doen en neem een vriendin meee, blijf gewoon rustig, dan zet je hem voor het blok
  3. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef PattieB
    Vreemd om je kapper via MSN en what's app te benaderen!
    Het is een drukke tijd voor kappers nu dus relax en wacht eerst eens rustig af zeg!



    Ze heeft al 3 weken gewacht. Als ze niks doet, gebeurt er ook niks, lijkt mij
  4. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Nog beter advies, ga in je blote kont. Naar de zogenaamde ,al eerder hier genoemde, kutkapper Smile
  5. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Ben je nou al bij die kutkappert langs geweest? Geen woorden maar daden..
  6. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Het moment dat jij zijn zaak verliet, was hij nog bereid tot alles, begrijp ik

    Het ging dus mis nadat jij zijn zaak in discrediet bracht op FB(begrijpelijk, maar niet handig) met dank aan die 'vriendin'


    Feit is nu dat jullie lijnrecht tegenover elkaar staan en hij bereid is tot niets.

    Ik raad je toch aan om je excuus aan te bieden voor dat bericht op FB en proberen terug te gaan naar de situatie naar het moment dat jij zijn zaak verliet. Zet desnoods een bericht op FB dat je je excuus aanbiedt..
  7. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Wat anders. Wanneer is die verf eigenlijk gaan lekken? Want ik neem toch aan dat ze je een schort voordeden toen ze je aan het verfen waren, je haar dan...

    En heb je daar echt 8 uur gezetenSmile. Das een complete werkdag, maar ja, ik heb dan ook weinig verstand van dit soort vrouwendingenSmile

    En kwam je daar vaker, als dat zo is, dan neem ik aan dat je het al die keren geen kneuzenkermis vond?
  8. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Eigenlijk moet alleen de kapper excuses aanbieden, hij heeft de trui, het haar en de dag van Madam_Mikmak verziekt.
    En hij moet als de wiedeweerga de trui vergoeden.

    Dat dit gebeurd is, is geen reclame voor zijn zaak.



    Misschien heeft hij dat allang gedaan op het moment dat hij zei het netjes via de verzekering te willen regelen, voordat ze de zaak verliet

    Feit is dat ze allebei fouten hebben gemaakt, maar ook dat die kapper( of een van z'n kapsters) het niet expres deed. Zij heeft wel bewust z'n zaak te kijk gezet op het internet
Terug naar de lijst