facebookverzoek is nog steeds niet geaccepteerd

facebookverzoek is nog steeds niet geaccepteerd 

Onderwerp van -Cora-

Terug naar de lijst
  1. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef erikpeter
    Dat gaat vaker mis. Beheer stuurt n.a.v. je aanvraag een berichtje naar je die je moet bevestigen, maar dat berichtje van Beheer verdwijnt in je postbak 'overig'. Die zie je niet en dus gaat de aanmelding niet door...




    En vervolgens sta je op een soort geblokkeerde lijst en kom je er nooit meer tussen.
    ook niet na "persoonlijk contact" met de beheerders.De ene is ?berhaupt te beroerd om enig moeite voor je te doen.
    De andere doet dat zeker wel, maar komt er ook niet uit.
    Wat volgt is "ik zal het in de groep gooien" en daar blijft het dan bij!

    Vervolgens roept iedereen "je mist niks!"
    Maarja, dat zou ik toch we graag zelf willen bekijken......
  2. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Mensen zijn altijd te deblokkeren en een van de beheerders weet genoeg van computers om dat voor elkaar te krijgen lijkt me. Er is een hoop gezeur geweest binnen de groep met nieuwe leden dus er is een strenger toelatingsbeleid. Kijk eerst eens in overigen of daar niets staat.
    Je mist er zeker niets..... ik ben er al een tijd weg maar het is er niet leuker op geworden in de tussentijd.
    Succes



    Ja Rose, die veronderstelling had ik ook, dat deblokkeren geen probleem zo moeten zijn.
    Maar toch werd mij gezegd dat dat het wel is
    Uitgebreid voorstellen helpt niet en het via een reeds bestaand lid proberen ook niet.
    Vriendjespolitiek?Smile
  3. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    Ik dank jullie heel hartelijk voor de ondertiteling!

    Blijft de vraag staan waarom ik er niet in kom en niet-OAleden wel?

    En waarom ben je beheerder als je geen moeite wil doen om mensen toe te laten?

    En waarom heeft Bart er niks mee te maken maar vindt dit alles wel onder zijn vlag lees logo plaats?

    SmileSmileSmileSmileSmile
Terug naar de lijst