Lekkere maar niet dure wijn

Lekkere maar niet dure wijn 

Onderwerp van Smv4

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik kom wekelijks voor mijn bijbaan in verschillende winkelformules. Er is altijd wel ergens wijn en/of bier in de aanbieding. Ik betaal eigenlijk nooit meer dan 2,50 - 3,00 euro voor een fles wijn.
    Je kunt gerust een huismerk nemen, bijvoorbeeld van de Plus of de Deka. Verder is de wijn ook een persoonlijk iets. Ik hou zelf niet van zoete wijn. Maar bv. een witte droge wijn als Chardonney gaat er wel in. Voor bier zou ik een A-merk kiezen en niet voor het hele goedkope bier gaan, hoewel sommige best goed te drinken zijn. Maar sommige "bierkenners" zullen er niet blij mee zijn. Met A-merk speel je op safe, en is ook wel ergens in de aanbieding.
    Afhankelijk van de regio kun je daar ook nog op selecteren. In het oosten is bv. Grolsch erg populair.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Smv4
    Bedankt voor de tips. Ik heb nu de goedkope pilsener bij AH gehaald, pils is toch bier ?


    Vinden ze hier niet lekker. Zou het zelf nooit kopen voor een feestje.
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Smv4


    Misschien maar een keer een oa uitje organiseren dan LOL


    Hebben ze de volgende ochtend allemaal koppijn.Smile
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef elly69

    En de mannen gooi je wat blikken van de Aldi toe.


    "Bummi"bier wordt hier alleen gekocht door mijn jongens en vriendenkliek als ze weinig geld hebben.
    Er zitten wel goede bieren tussen, maar over het algemeen is het uilenzeik.Smile

    En verder wordt er ook heel gemakkelijk gekletst als je met het allergoedkoopste bier aan komt zetten.
    De een lust het niet, de ander wordt er ziek van, etc..
    Met een A-merk als Heineken, Amstel, Warsteiner, of whatever, ga je voor veilig. Is altijd wel wat ergens in de aanbieding en voor die paar euro meer per kratje moet je niet moeilijk doen vind ik.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Vandaag bij de Hema 2 flessen Chardonney gescoord met 50% korting. Samen voor 3,75 euro.
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Fran


    Hier de Hertog Jan kratten opgeslagen (ook van de Appie ?n in de aanbieding) voor ?chte mannen Smile (heb ik me laten wijsmaken)!!


    Dat vinden ze hier geiten-wollen-sokken-bier.Smile
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Bloem
    . Een goede zoete witte wijn is heerlijk.


    brrrrr...Smile
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Dee53

    hangt ervan af hoor, een goede Sauternes (dessertwijn) is heerlijk


    Chateau Migraine...Smile

    Dan liever een Koffiekaatje na...
Terug naar de lijst