weekendje Londen geboekt!

weekendje Londen geboekt! 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    hoi,

    ik! :)
    ik heb overnachting via airbnb geboekt. Is me supergoed bevallen.

    ik heb dus zelf m'n reis geregeld. Met Easyjet naar London gevlogen. Daarna met de trein (niet de gatwick express, die duurt maar 10 minuten korter maar was wel een stuk duurder) naar London. Kom je aan bij station London Tower. Vanaf daar ben ik met taxi (lang niet zo duur als je zou denken) naar m'n apartement gegaan.
    Je kunt bij stations ov kaarten kopen, laat je daarover goed informeren wat het handigst is voor jouw hoeveelheid dagen. (een pas voor een paar dagen of dagkaarten)
    De grote musea zijn gratis. London Tower niet maar daar moet je m.i. wel geweest zijn. Ook kathedraal st. Paul.

    Wij hebben heerlijk gegeten bij Angus Steakhouse en bij de mexicaan Wahaca (zijn er meerdere van).
  2. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    aanvulling: bij easyjet moet je wel bagage apart boeken. En er rijden 2 'soorten' treinen vanuit gatwick, de normale en de express waarbij wij dus voor de normale hebben gekozen.
  3. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    quote:
    Dit schreef Tinus
    Slapen in London is duur: 100 euro is goedkoop voor een fatsoenlijk hotel.

    Naast Gatwick kun je ook overwegen om naar Southend te vliegen - je zit ietsje langer in de trein maar het vliegveld is klein.


    daarom opperde ik dus ook airbnb :)
  4. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    Tower, moet je geweest zijn
    St. Paul, moet je geweest zijn
    minimaal 1 van de grote musea, bijv. British Museum (museum is al mooi op zichzelf)
    globe theater, rondleiding doen, echt super, via de loopbrug heen gaan.

    wij hebben fish&chips gegeten bij de nr 1 plek om dat te doen (wel van te voren reserveren, ja echt) >>LINK<<

    en verder hebben wij dus bij de mexicaan gegeten wahaca
    en bij angus


    have fun, ik ga in mei weer :)
  5. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    grinnik
    het gros had ik in m'n eerdere berichtje al gezegd maar heb je denk overheen gelezenSmile maar graag gedaan
  6. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    wij hebben ook nog een high tea gedaan in de kelder bij westminster abbey, ook heel erg leuk :)
Terug naar de lijst