Tent kopen. Tips?

Tent kopen. Tips? 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Bloem zelf op 31 januari 2015 om 11:50:06

Terug naar de lijst
  1. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Ik heb een Bardani Salerno gekocht op marktplaats vorig jaar, jaren oud, maar zo goed als nieuw...

    Waar ik vooral op gelet heb bij aanschaf is:
    Opzetgemak, niet onbelangrijk als ouder alleen..,
    Katoen, maar ook weer niet te zwaar.... Deze tent is ripstop katoen.
    Afritsbaar kuipgrondzeil, geen ongedierte binnen en toch gemakkelijk schoon te maken.
    Slaapplekken goed dicht te maken met horrengaas, goede ventilatie.

    Ik heb de tent vorig jaar vlak voor de zomer gekocht, maar heb uiteindelijk toch last minute iets gehuurd, er was een leuke aanbieding en ik moest anders ook nog een dakkoffer aanschaffen, want een goede tent neemt best plaats in en ik wil ook nog twee kids in de auto kwijt, koeldinges en alle andere kampeerspullen. Dus echt uittesten ga ik hem dit jaar pas. Wel al flink geoefend met opzetten in de tuin, samen met de pubers.
  2. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    quote:
    Dit schreef Caroline
    In een opwelling vorig jaar een tent gekocht via Marktplaats. Bij het ophalen kwam men met een vorkheftruck de boel naar mijn auto brengen.... Ik huur dit jaar gewoon weer een kant en klaar tent.
    Later, als ik groot ben, ga ik eens kijken hoe mijn aankoop werkt. Wil je de tent lenen? Smile


    Ik krijg beeld.... Mijn tent pakt best compact in. Inpakmaat is inderdaad ook iets waarop je moet letten bij aanschaf. Voor een zwaar katoenen tent heb je een aanhanger nodig en dan zou ik eerder voor een vouwwagen kiezen, want dan slaap je comfortabeler.
Terug naar de lijst