Wonen en ingeschreven kind

Wonen en ingeschreven kind 

Onderwerp van freedom

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door freedom zelf op 30 juli 2015 om 17:51:04

Terug naar de lijst
  1. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ok?, inwonende kinderen zijn dus niet toegestaan. Dit is jou bekend. Dat inwonende kinderen niet zijn toegestaan, is natuurlijk niet zonder reden. Mocht jouw dochter straks bij jou komen wonen, dan kan dit zeker problemen geven. Wellicht dat ze het een tijdje gedogen, maar mochten er klachten komen, dan kunnen ze gaan voor ontbinding van het huurcontract. En dan ben je wellicht nog verder van huis.

    Het is aan jou of je het risico wilt nemen.

    Mag het contract op die grond ontbonden worden? Of mag dat alleen bij daadwerkelijke overlast?
  2. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Momenteel staat dochter bij moeder ingeschreven maar de afspraak is dat zodra ik andere woning heb kind bij mij wordt ingeschreven.

    En waarom zou je je kind bij jou inschrijven?

    Zolang je kind niet bij jou is ingeschreven, woont ze officieel niet bij jou. Een kind dat er niet woont, is ook geen reden om het huurcontract te ontbinden wegens inwonende kinderen Smile.
  3. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef scar
    Een contract is bindend. Zo zijn er ook flats waar geen huisdieren mogen. Als je daarvoor tekent is dan ga je akkoord met de regels.

    Kwestie van logisch nadenken in deze. Als het wettelijk niet zou mogen dan zou een corporatie het denk ik niet opnemen in het contract.

    Nou, ondernemingen zetten van alles in contracten dat later niet houdbaar blijkt te zijn. Juist bij huurcontracten blijkt dat.
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Anne1967

    Dan nog. Als er een buurman is die opmerkt dat er de helft van de tijd een kind woont heb je als huurder toch een probleem, lijkt me. En terecht.

    Dan is die 'op bezoek'.

    Nogmaals, waarom zou dat kind daar formeel ingeschreven moeten worden?
Terug naar de lijst