Mega renovatie

Mega renovatie 

Onderwerp van Petra66

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    ik weet van voormalige cli?nten in de wijk Ondiep in utrecht dat de hele wijkrenovatie vreselijk veel ellende heeft opgeleverd en dat het belangrijk is om gezamenlijk met buren e.d. op te trekken.

    En ik weet van een opdrachtgever van mij hoe moeilijk het daar was om met bewoners in contact te komen of er te werken . Laat staan binnen te komen bij mensen . Ik heb ook regelmatig voor WB waf gedaan en op maandag mocht je beginnen , dinsdag was het huis afgesloten zonder bericht want de Turkse mevrouw deed de deur niet open als haar man er niet was . En daar sta je dan met je ploeg . Ook paar x stond de woning zo vol dat we er nauwelijks door konden en heb toen verhuis containers laten komen want je moet je kont toch kunnen keren tijdens het werk Smile
    Veel 70 jaren woningen gaan plat omdat de kwaliteit van de woningen super slecht is en de kwaliteit van wonen erg laag . Als er een renovatie is geweest dan wordt de woning stuk prettiger en kosten van energie gebruik flink naar beneden en je betaald als gebruiker van blokverwarming per huishouden wat je gebruikt en dat wordt gemeten per unit .
    De projectleiders kunnen niet met iedereen persoonlijk overleggen en zijn blij met een bewoners klankbord . Weigeren van renovatie is niet slim en volgens mij is het ook niet mogelijk en zeker niet wat dak en kozijnen en verwarming betreft .
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    pui aan de voorkant er helemaal uit. Pui aan de achterkant er helemaal uit. Alle radiators eruit. Dak eraf

    In 1 dag Smile
Terug naar de lijst