Ramen zemen met een apparaat..is dat wat?

Ramen zemen met een apparaat..is dat wat? 

Onderwerp van twelve

Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Heeft iemand ervaring met ramen zemen met een K?rcher of ander merk? En hoe bevalt dat?
    Ik zit er nl. aan te denken zo'n ding aan te schaffen, maar dan moet ik zeker weten dat het geen weggegooid geld is.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Ik heb naast een vloer-stomer ook een hand-stoomapparaat. Ooit eens voor 3 euro bij de Kringloopwinkel gescoord. Ik gebruik hem wel in de badkamer.Ik heb hem ook weleens voor de ramen gebruikt, maar ik vind het dan nog een heel gedoe met het snoer.

    Zo'n K?rcher is snoerloos en je hebt verder geen geknoei met water of zo en je bent supersnel klaar. Ik zie mij dan al razendsnel alle ramen ff doen zonder gedoe. Maar de vraag is of de gebruikers er inderdaad happy mee zijn.
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef melijn
    Zijn er eigenlijk ook van die elektrische dingen die goed werken en die je op een stok kunt zetten om de bovenverdieping mee te doen?


    Ik heb uiteindelijk na wikken en wegen gisteravond de K?rcher gekocht. Ik zag dat je er ook allerlei accessoires bij kunt kopen, waar onder een lange stok,

    Zo dadelijk ga ik ramen zemen.Smile
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Zo, nu ff pauze..Smile
    Heb al een paar ramen gedaan, en het werk superhandig!
    De K?rcher die heb ik gisteravond bij de Gamma gekocht. Het is een duurder type van normaal 75 euro, maar er was een actie, dus uiteindelijk 60 euro voor betaald.
    Als het busje speciaal reinigingsmiddel op is, dan maak ik ook mijn eigen sopje.

    Zo nu eerst even de jalouzi?n met de hogedrukreiniger buiten afspuiten (staan nu in de week met Dasty ontvetter) en dan snel het keukenraam doen.
    Heb er zin in in!

    Ik vind het toch veel handiger dan al dat gezeul met emmers, spons en zeem.
    Ben er blij mee, ik denk dat ik nu ook vaker de ramen ga zemen. Dat lukte tot nu toe hooguit 2x per jaar.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Linda
    en het houtwerk dan moet dat ook met de hogedrukreiniger lekker zooitje geeft dat heel handig


    Nee hoor Linda, dan doe je gewoon even met een sopje.

    Geen zooitje hier, maar wel gemakkelijk en snel reinigen, daar hou ik van.

    Hoe maak jij een jalouzie schoon? Zeker met 2 washandjes? Smile
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Linda
    met een stofzuiger, stofdoek, en daarna afnemen met nat


    Ben je wel een tijdje bezig.

    Ik hang ze aan de schutting, half uurtje laten intrekken met Dasty, en dan de hogedrukspuit erop.
    Even de jalouzi?n in de andere stand zetten en dan weer inspuiten met Dasty en dan weer met de hogedruk het vuil eraf spuiten.

    Ze hangen hier alweer voor de ramen te blinken.Smile
    2 mei '15 - 14:12:33 / 2 mei '15 - 14:47:21
Terug naar de lijst