Trage laptop

Trage laptop 

Onderwerp van Marianne

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier ook zo'n trage laptop met w7. Heb gisteren Hitman Pro gedraaid. Ik bleek een trojan te hebben. De laptop is merkbaar sneller geworden.

    Als je Ccleaner aan zet staat boven in hoeveel geheugen dat je hebt. Misschien zou je kunnen overwegen om te upgraden naar 8.1?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Op basis van je gegevens zou de laptop niet traag moeten zijn. Hitman zal je vriend zijn. Let op: Hitman vraagt om een licentie key. Iets verder naar beneden staat dat je verder kunt met de gratis tijdelijke versie! Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Marianne
    Ik heb Hitman Pro gebruikt. En die trof een hoop troep aan. Maar helaas, laptop nog steeds langzaam Smile . Nog andere tips?

    Langzaam wifi of langzaam met opstarten programma's?

    Zou je eens een speedtest willen doen op >>LINK<< 1 keer bedraad en 1 keer via wifi? De resultaten kun je hier laten zien, als je wilt.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Het ligt m.i. ook niet aan de hardware van je laptop. Geheugen is OK, versie OS is OK. Nog een keer Hitman draaien?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Marianne


    Gedaan. Levert niet veel op en maakt laptop niet sneller. Integendeel.... Sinds Hitman er op staat, duurt opstarten veel langer. Smile

    Verwijder je Hitman toch weer?

    Welk AV programma heb je? Wat voor processor zit er in?
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Marianne


    Ik heb wel veel films en muziek er op staan. Vertraagt dat?

    Als je HD voor meer dan 80% vol is wel, ja.

    Hoe check je hoeveel disk ruimte je nog hebt...? Ga naar bestandsbeheer, klik met rechtermuis op C: eigenschappen en je ziet hoeveel je schijf vol is.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Ik hoor zoveel mensen jubelen over Ccleaner, maar na een update werd mijn laptop zo traag als dikke stront door een trechter...Smile

    Heb de boel recentelijk maar opnieuw ge?nstalleerd vanaf de recovery die ik na aankoop van de laptop had gemaakt (ik kreeg toen een schermpje waarin stond "nu doen?").

    Ik update Ccleaner om die reden nooit. Had hetzelfde als jij een tijd terug.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne



    Welk AV programma heb je? Wat voor processor zit er in?

    ?
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Ja, die ken ik. McAfee (meegekomen met mijn laptop bijna een jaar geleden) scoort hoog, die schop ik volgende week eruit voor AVGSmile
    En Firefox, mijn browser.

    Ik zou je Avast aan raden, nadat AVG jaren geleden een cruciale fout maakte bij een update, gebruik ik alleen nog Avast. Ik vind verder Firefox ook trager werken dan bijv Opera. Maar meestal heb ik Chrome aan staan.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Misschien een idee om de laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Let op, hierna moet je weer veel updates binnen halen voordat je weer op 8.1 zit! Ik heb dit de afgelopen maanden een aantal keren gedaan voor medewerkers en ben er een dag mee zoet.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Volgens mij wel, ik ga dat checken.

    Ja dat kan! Bij mij in de rechterbovenhoek staat een poppetje en dat is de synchronisatie knop. Wel een account aanmaken.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik ben het niet met ErikD eens dat gratis niet goed is. Prima ervaringen hier met Avast free. Wel regelmatig virusdefinities bijwerken, maar dat geldt voor elk AV programma.
Terug naar de lijst