11 of 12 juli hulp bij verhuizen?

11 of 12 juli hulp bij verhuizen? 

Onderwerp van Miquel69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Ik he. Helemaal geen excuus om de simpele reden dat ik ook nooit geen belofte gedaan heb of enigszins heb toegezegd dat als iemand hulp nodig heeft men wel op kan rekenen.
    Zou ik een excuus willen hebben, de eerste die ik kan verzinnen is dat het een tyfus eind rijden is maar ook heb ik helemaal geen zin om te helpen, ik ken die kerel helemaal niet, waarom zou ik moeite doen voor een ander enz enz.
    Zoals in de gewone wereld en dus ook hier zie je maar al te vaak dat men de ene na de andere vage belofte doet maar als dan uiteindelijk puntje bij paaltje komt .........
    Er was een heel groepje met beloftes, en hė wat een pech net op DIE dag kunnen ze niet. Ik zou Miquel adviseren een andere datum te nemen, een weekje later zou ook nog wel kunnen.

    Wat ben je toch een vreselijke vent. Bah Smile
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef stientje76
    Ik vind Ed wel eerlijk eigenlijk gewoon.

    Wat is hier eerlijk aan? Anderen bekritiseren omdat ze niet kunnen en zelf zeggen dat je niet 'kunt' omdat je het een kuteind rijden vind. Daar is niks eerlijk aan, het is gewoon wederom azijnpisserig verbitterd gezeik van Eddeped.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Kom op wie komt er over de streep en gaat even helpen?

    Jij?
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    I know, oud nieuws! Maar ik doe geen toezeggingen en trek gelijk daarna weer terug meer een of andere smoes, ik doe geen toezeggingen!

    Wat ben je toch geweldig, applaus.

    Wil je nu een sticker?
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Back on topic please! Niet aandacht naar mij afleiden, je weet mijn standpunt al, niet in herhaling gaan vallen

    Niemand hoeft de aandacht op jou te vestigen, dat doe jij altijd meer dan bijzonder goed, helemaal zelf. Fijne kerel.
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Back op topic please!

    Moraalridder.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Je blijft maar doorgaan!

    Jij ook Smile

    Miquel: volgend weekend red ik niet ivm feestje in mijn tuin, maar als het nog nodig is dat ik Roosje haar kamer kom opleuken op een later moment, dan hoor ik het wel.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Eddeped

    Het laatste woord in deze was aan Bloem

    Schei eens uit. Je hebt in dit draadje niks te zoeken, je wilt niet helpen, je hebt niet gezegd dat je gaat helpen, dus je zult ook nooit gaan helpen. Helemaal prima, maar ga dan lekker naar een ander draadje Smile
Terug naar de lijst