Iphone 5s of toch een Android (of Windows) phone?

Iphone 5s of toch een Android (of Windows) phone? 

Onderwerp van Anne1967

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    Jammer dat je de 6 te groot vind. Over 2 maanden komt de 6S uit, weer een tikkeltje moderner dan de 6 (en zeker in vergelijking met de 5S) en o.a. nog betere camera. Echter niet in 32GB te verkrijgen, wel in 16, 64 of 128GB (zelf ga ik voor 64GB, mede i.v.m. muziekopslag). Er zijn prima Android toestellen te vinden voor ca. 450 euro, in het geval je gebruik maakt van een Google agenda kun je dat goed synchroniseren met je iPad, aan je iCloud heb je dan weer wat minder.

    ??n van de redenen dat ik een desktop, laptop, telefoon en tablet van Apple (en een Apple TV voor Netflix Smile) heb is dat het optimaal samenwerkt (het Apple ecosysteem), dus op ieder apparaat dezelfde contactgegevens, agenda, notities etc. Daarnaast weet je met Apple dat het besturingsysteem (iOS, OS X) jarenlang wordt ondersteunt (de 4S al 4 jaar!), bij Android (afhankelijk van de hardware fabrikant) wil dat vaak na 1 tot 2 jaar al stoppen. Da's ??n van de redenen dat mijn werkgever alleen met iPhones werkt, het is een stuk veiliger... (maar absolute veiligheid bestaat niet).
  2. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Anne1967

    Ik wil niet de 5c want maar 8 g opslag. Dus de 5s. iCloud boeit me niet zo, aangezien ik voor mijn documenten met Office 365 werk.

    Hm, ik hoor hier Android-adepten ?n IOS-liefhebbers. Raar Smile. Nou heb ik nog geen sluitend adviesSmile.

    Office 365 werkt ook prima samen met iOS (mits versie 8 of hoger). Zelf werk ik op de smartphone en tablet nauwelijks met Office documenten (wel af en toe een PDF met PDF-Expert), mijn handen/vingers zijn daar niet voor geoptimaliseerd Smile. iCloud noemde ik ook i.v.m. je contacten, agenda, notities, foto's e.d., maak je bijvoorbeeld een nieuw (of wijzigt) een contact op je iPhone en een fractie later is dit ook automatisch doorgevoerd op je iPad! (en in mijn geval ook op de iMac en MacBook).
Terug naar de lijst