Klusvraagjes plank ophangen

Klusvraagjes plank ophangen 

Onderwerp van -caty2

Terug naar de lijst
  1. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    Toevallig heb laatst ook zo iets gedaanSmile Dat was om een hele grote en brede plank op te hangen om dan alle verfpotten en zo er op kwijt te kunnen. Op Internet heb je sites van bijvoorbeeld Gamma of Karwei met ook instruktiefilpjes . Of via YouTube. Als je gaten boort in de muur, moet je er wel op bedacht zijn dat je geen electriciteitsleidingen treft.
    Ik heb toen de stroomgroep even uitgezet die bij die ruimte hoorde. Ik heb het snoer met een verlengsnoer uit een andere kamer met andere stroomgroep laten komen en ben toen gaan boren . Bij mij was het een dikke steunmuur, dus ik had een betonboor nodig. Best een beetje eng alles, maar als je het rustig aan doet en in de juiste volgorde en rustig uittekenen en waterpas, dan gaat dat prima. SuccesSmile

    O ik lees net dat je ervaring hebt! Komt goed!!Smile
  2. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Nu weet ik dat in deze muur geen enkele leiding loopt dus ik kan me uitleven op de muur Smile

    Maar wil toch nog wel eens zo'n apparaatje kopen waarmee je leidingen kan opsporen in de muur, lijkt me wel handig. Bij dochter op de kamer heb ik het op de gok gedaan ( uitgaande dat men een logische manier had aangehouden van de baan van de leiding Smile). Dat is goed gegaan maar zo'n ding lijkt me handiger.


    Ja, wat ik erover gelezen heb, schijnt zo'n apparaatje niet altijd even perfect te zijn...en leidingen worden ook niet altijd'logisch' aangelegd. Meestal wel.
    Maar wat jouw steunen en planken betreft komt het mooi in ordeSmile
Terug naar de lijst