Al die wespen

Al die wespen 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Op dit moment lig ik aan een recreatieplas, samen met de kinderen. Of nou ja, liggen, we zijn vooral bezig met jet ontwijken van veel opdringerige wespen.
    Nou ben ik niet bang van wespen maar dit zijn er echt te veel en ze plakken bijna aan je vast.
    Was een paar weken geleden in Itali? ook al zo. Ook veel mensen die worden gestoken, valt me op.

    Weet iemand hoe dit komt? En wat ik eraan kan doen, behalve in het water blijven?
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Even afkloppen, maar ik heb al in geen weken een wesp gezien.



    Je moet natuurlijk wel naar buiten Marlies. Smile

    Ok?. Fipfilet, dat heb ik niet. Ik heb een witte bloemetjesbikini aan en ik welriek naar bloemetjeszonnebrandolie. Doe 't dus helemaal verkeerd.
  3. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    Dit zijn wel fijne tips zeg!
    Wij zijn zeer bedreven in het maken van wespenvangers, maar moesten het vandaag aan de plas doen met een halflege fles limonadesiroop. Edoch, daar zijn wel een tiental wespen in verzopen.

    Maar ik zie dus voor me hoe je dan rondloopt op Slagharen of de Apenheul, met brandende wierook (of koffie) uit de rugzak stekend waardoor er dus wolkjes boven je uitkomen, met een schijfje sinaasappel met kruidnagel in de ene hand en een rauwe kipfilet aan een stok in de andere.
    Maar hoe je ijsje op te eten wordt dan toch weer een nieuwe uitdaging. Smile
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef ilona


    Smile Jij wist dat ik beelddenker ben. Dit beeld krijg ik voorlopig niet meer weg.



    Heb je gezien dat de uitdossing wordt aangevuld met een brandend aanmaakblokje? Die moet je natuurlijk ook ergens laten, misschien kan dat op een helmpje of zo?
    Uiteindelijk loop je rond als een soort Swiebertje, maar je bent dan dus wel de enige wespenvrije bezoekerSmile
  5. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Salome



    Heb je gezien dat de uitdossing wordt aangevuld met een brandend aanmaakblokje? Die moet je natuurlijk ook ergens laten, misschien kan dat op een helmpje of zo?
    Uiteindelijk loop je rond als een soort Swiebertje, maar je bent dan dus wel de enige wespenvrije bezoekerSmile


    O en met een tennisracket!
  6. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Mikky
    Uitje van maken??



    Ga jij als Swiebertje dan? Dan kan de rest ijsjes eten, vlak bij jou in de buurt, terwijl jij de wespen doodrookt, doodtennist en weglokt met je kipfilet.Smile
  7. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Mikky

    neeeehhh... als we gaan, gaan we met zn allen



    Ok?, doe ik de tennis.Smile
  8. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Kaarul

    o ja...een wesp in je drankje is ook niet smakelijk.



    Je moet ook niet alles opdrinken wat ze je voorzetten krul Smile
Terug naar de lijst