Ready2Help?

Ready2Help? 

Onderwerp van SFR

Terug naar de lijst
  1. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    Wat super van jullie.
    Ik heb al een tijdje geleden hier aangemeld bij ons in het dorp.
    Maar ook nog steeds geen reactie.
    Maar dat gaat nog wel komen.
    Volgens mij hebben ze straks ook nog mensen nodig.
    Ik vind het wel super om te lezen dat er zoveel aanmeldingen zijn dat ze een overvloed aan hulp hebben.
    Dat doet een mens toch goed ... om te lezen dat het in Nederland ook zo kan.

    Groetjes Hetty :)
  2. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    Ik heb mij opgegeven.
    Maar helaas drie keer opgeroepen en drie keer op een tijd dat ik echt niet kon.
    Morgen zou ik wel kunnen en vrijdag ook, maar je kunt zelf niet kijken wanneer er over een paar dagen hulp nodig is.
    Dat vind ik wel jammer.
    Want je krijgt heel kort van tevoren een berichtje (de eerste keer om 12.00 uur, terwijl de begintijd 13.00 uur was en het is voor mij ruim een half uur rijden).
    Maar ja, er komen vast nog wel meer oproepen.
    Ik hoop dat ik dan wel kan.
  3. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    quote:
    Dit schreef Avalon
    Ik kreeg een mail met data waarop ik kon intekenen. Daar zijn voorlopig 2 middagen uitgerold. Vandaag voor het eerst geweest en onder de indruk. Heel veel kleding ingebracht, maar weinig schoenen. terwijl de mensen op sandalen met blote voeten lopen. En er is geen ondergoed. Ik hoop dat het Rode Kruis toch voor iedereen een setje van 3 nieuw koopt. Ook wat vuile onderbroeken uit de zakken weggegooidSmile Er werd keihard gewerkt. Ik ving een gesprek op over de coordinatie, het is echt noodhulp, dus crisis wat dat betreft. Alkmaar roept nog geen mensen op. Vandaar dat ik naar Den Helder ben getuft. Later dit jaar komt er een nieuwe locatie in Alkmaar, dan schuif ik daar heen.
    Ik ben nu schoenen en ondergoed aan het verzamelen en ga straks in mijn buurtje briefjes door de bus doen met een oproep.

    je moet er niet aan denken, vieze kleding inleveren.
    Schoenen lijkt mij ook moeilijk, ik loop bijvoorbeeld mijn schoenen echt af.
    En dan zijn ze in zo'n staat dat ik ze niet meer inlever.

    Wel goed van jou dat je zo druk bezig bent. Ik hoop dat er binnenkort iets komt wanneer ik wel kan

    Groetjes Hetty :)
Terug naar de lijst