Wie heeft er een tip

Wie heeft er een tip 

Onderwerp van Quinty

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    Doordat ik nu Windows 10 heb, gelijk maar een Wifi printer aangeschaft Epson XP-520, lekker draadloos dacht ik.

    Op bepaalde momenten kan ik draadloos printen, het schijnt dat mijn printer te veel signalen van apparaten, buren, en wat dan ook, niet
    draadloos kan printen, misschien midden in de nacht.
    Flink balen is dit, denk je mee te gaan in deze moderne tijd, nee heb je nog een snoertje nodig , die niet mee is gegeven bij Media Markt.

    Pas is er de driver Windows 10 opgezet dat is het niet.

    Wie kan mij vertellen welk snoertje en waar ik deze vandaan kan halen, of misschien heb je hier ook mee te maken en wat heb jij
    daar aan gedaan?


    Gr Helvitte
  2. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty

    quote:
    Dit schreef Miquel69
    Als het goed is heeft je printer hetzelfde ip adres als je router, en zou er dus geen storing moeten zijn.

    Het kabeltje is waarschijnlijk deze:



    Inmiddels kabeltje gekocht, de rechtse,
    Bedankt voor het mee denken.


    quote:
    Dit schreef grutto
    Je zou ook kunnen proberen om je wifi router op een ander kanaal te zetten. Met een simpele app (bijv. wifi analyzer, gratis) kun je makkelijk bekijken wat voor jou het beste kanaal is.


    Printer is al op een ander kanaal gezet, maar ook daar geeft ie nog steeds bij status offline aan.
    Ik heb inmiddels een printer kabeltje gekocht, (zelfs dat zit niet in de verpakking.) om toch te kunnen printen.
    Maar wat het nu precies is??
  3. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty

    Heren, ik weet even niet meer waar ik dat moet zoeken, of hij offline staat of niet.

    Hij doet het met het kabeltje draadloos nog niet, ik wacht even tot er iemand is die er
    meer verstand van heeft dan ik zelf.
  4. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty

    Het duurde even, maar het is gelukt, mijn WiFi printer print eindelijk zonder
    snoertje af.
    Printer opnieuw geinstalleerd en warempel hij doet het.

    Smile
Terug naar de lijst