Navigatiesysteem

Navigatiesysteem 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Qua up to date verkeersinformatie is inderdaad wel handig, maar 9 van de 10x negeer ik de omleidingsroute die mijn navigatie aangeeft (verschillende merken hetzelfde probleem). Dit omdat of de omleidingsroute nog vaster staat dan de originele file (wat niet gedetecteerd wordt door TMC als deze niet op snelweg/hoofdweg is) of dat de getoonde file niet eens bestaat of via een kleine omweg volledig omzeild kan worden als je een beetje weet waar het probleem begint.

    Navigatie blijft een hulpmiddel waarbij je nog steeds zelf veel moet nadenken om er optimaal gebruik van te maken.


    Mijn nieuwe TomTom maakt geen gebruik van alleen de TMC maar gebruikt ook data van andere gebruikers. Zo zie ik bijvoorbeeld ook de files voor de rotonde op het industrieterrein waar ik werk. Nadeel is wel dat ik er zelf geen POI's op kan zetten.

    Op mijn oude Tom Tom kan dat wel. Die gebruik ik nu in de camper. Er staan zo'n 10.000 camperplekken en ongeveer alle Europese campings in. Supermarkten, goedkope tankstations in Frankrijk. etc.... alles zit er in
  2. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Is die TomTom verkeersinfo gratis tegenwoordig? De laatste 2 auto's zat navi ingebouwd, dus geen TomTom meer hoeven kopen, maar wat ik mij herinnerde was dat juist die extra info bij TomTom extra kostte. Maar zoals gezegd: verouderde info.


    Toen mijn oude een verouderde kaart had en het "life" abo was verlopen kon ik alles opnieuw kopen voor en jaar of een hele nieuwe set komen met een lifetime abo. >>LINK<<

    Lifetime realtime verkeersinfo, updates en nieuwe kaarten.
    >>LINK<<
    Dit zie ik ook op mijn navi. Je ziet bijvoorbeeld zelfs dat er 390 meter file staat op de Overtoom in Amsterdam.
Terug naar de lijst