Waterschade

Waterschade 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Je hebt een smeervloer en niet een betonvloer . Het beton zit onder de smeervloer . Een smeervloer kan best wat water hebben maar het is wel beter als de vloer wat ruimte krijgt on te drogen .
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Ik heb er inderdaad geen verstand van maar probeer wel mee te denken.
    Waarom kost de vloer drogen 10.000 euro? Daar gaat bij mij het licht helemaal uit.
    Voor 10.000 euro kun je desnoods een laag beton over je bestaande vloer laten storten, nieuwe ondervloer, nieuwe vloer en dan hou je nog geld over voor een vakantie dus die 10.000 euro voor het drogen begrijp ik echt helemaal niet.


    Nieuwe betonvloer over bestaande vloer ? Hoop dat je meer verstand hebt van verzekeren Smile
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Eric-met-een-C


    Ik bedoelde prijstechnisch Dirk.
    Lamaar, Lizz heeft er nix aan, ik schrok gewoon van de schade.

    Ik begrijp je wel en als de smeer vloer erg los is gaan zitten door vocht is het idd beter om de smeervloer te verwijderen en er een nieuwe laag op te vlinderen . Een tijdelijke oplossing zou zijn om een keerklep te plaatsen in de overgang van de badkamer naar het hoofdriool. Er is duidelijk een probleem in het hoofdriool wbt het snel afvoeren naar het hoofdriool in de straat . Bij een klant van me ook al eens het probleem gehad ivm te veel regenwater in het straatriool waardoor het rioolwater het pand werd in gedrukt . Keerklep in de kelder gezet en probleem opgelost .
  4. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk