Ha Liesbeth, erg naar die situatie.
Ik hun mail lees ik dat ze 2 dingen doen die nu belangrijk zijn
1. schade gemeld aan de verzekering: ik zou vragen om kontaktgegevens zodat je dit zelf in de hand kunt nemen, niet via via laten lopen en bouw je dossier op: foto's aantekeningen etc etc.
2. er komt een oplossing in de zin van een aparte riool aanleg vraag om kontaktgegevens zodat je afspraak kunt gaan maken.
Daar zou ik me nu even op richten en de " strijd" met de VVE en wie deed wat niet of te laat de afgelopen weken even daar laten.
Focus je op de oplossing,niet op je gelijk.
Dat kun je wel weer es oppakken als dit voorbij is, want eens met je: dit kan veel beter.
Als ze in de gezamenlijke kruipruimte kruipen zou ik toch willen weten wanneer dat dan is, en ook es langsgaan en een praatje met die werklui maken en veel vragen stellen. In de loop van volgende week zou ik te vaag vinden.
Vwb het verzekeringsverhaal: ik zou juist het hele dossier met wat is gebeurd onderbouwd met documentatie en foto's toesturen en een cc aan de VVE. Om zo volledig mogelijk te zijn. De VVE heeft de polis, maar als onderwerp van schade zul je toch je verhaal moeten doen. Straks vergeten die sukkels een onderdeel en krijg je maar een deel van de schade. Ik zou zelf zorgdragen voor het complete verhaal.
Beide acties zou ik doen om zoveel mogelijk te sturen op de uitkomsten in dit ellende verhaal. Ik zou het niet (toe) vertrouwen aan een lakse beheerder.
Maar zo ben ik , het is maar een tip. Doe wat jij wilt en veel sterkte. Hopelijk is het binnenkort achter de rug. Inderdaad wat anderen ook schrijven juridische bijstand lijkt me zaak om snel te regelen nu. De eerste winst van verzekeraars is nl afpoeieren. Gewoon volhouden.